Recent heb ik mijn pc geupgraded naar windows van 7 naar 10. Nu blijkt dat bij het afspelen van een montage de film in het video scherm stottert. in het montage programma Videodeluxe MX Plus

degroetevanroete schreef op 20.08.2016 om 14:53 uur

Recent heb ik mijn PC van windows 7 naar 10 geupgraded. Maar nu wordt de film in het filmvenster van het montage programma Magix Vieo deluxe mX Plus haperend af gespeeld.

Open ik eeen film in het oudere montage programma Video delux 15 Plus dan loopt het beeld wel vloeiend door, maar in korte periodes zijn erdan storingsbeelden. Hierbij krijg je vierkant geblokte meerkleurige vlkken te zien. Het filmbeeld is dan verdwenen.

Graag hiervoor een oplossing.

Ingaand op de sub vragen: Het treed continue op. Ik gebruik Intel Core i7-3770 als CPU 3,5 Mhz Quad Core als processor. Een Asus HD 6450 - videokaart en een 64 bits besturingssysteem.  Het versienummer is 11.0.6.4 (UDC1)

Met groete en dank

Ben Roete

Reacties

mi-bo schreef op 20.08.2016 om 20:12 uur

Hallo Ben,

is na de upgrade van Windows de MAGIX producten volledig weer geinstalleerd, en daarna via hulp extra programma's geinstalleerd en is online actualiseren gedaan, want bijde programma's moeten onder Win 10 werken ( via MAGIX is geen ondersteuning meer op producten ouder dan 4 jaar ) mits er voor betaald wordt.

gr

Michael

degroetevanroete schreef op 21.08.2016 om 14:59 uur

Hallo Micheal,

Je antwoord sluit aan op mijn bevinding. Na een update van w-10 bleek het probleem verholpen te zijn.

Met groet en dank voor het meedenken.

mi-bo schreef op 22.08.2016 om 20:51 uur

Hallo Ben,

fijn dat het nu allemaal naar behoren werkt, en dat dit op het forum is gezet, succes met het mooie MAGIX product

gr

Michael