Ook ik probeer vandaag 2 websites te uploaden. Heb zelf nog webdesigner 17 aangeschaft, maar helaas het ging niet lukken. komt dit door de week vakantie tussen Kerst en Oud en Nieuw? Vorige week waren er nog geen problemen. Hoe los ik dit op? groeten Henk van den Berg
goede morgen, Wat mij nog niet duidelijk is, dat ik 7 websites bij Magix heb lopen en dan toch via Xara moet uploaden. bij Magix heb ik de rekening lopen, voor de websites. Hoe moet ik nu verder handelen? groeten Henk van den Berg
Als U gisteren MWD 17 heeft aangekocht en geregistreerd,
In Nederland heet het pakket MAGIX Webdesigner, in Engeland heet het XARA Webdesigner.
Zoals ik al eerder heb geschreven, de oudere Websites staan onder MAGIX account, en de nieuwere onder XARA account, dit is bij mij ook zo.
Zelf heb ik verschillende accounts die onder MAGIX staan geregistreerd, en ook onder XARA.
U hoeft niet anders te handelen, het is makkelijk te zien via als U in kan loggen via XARA komen daar de geregistreerde Website(s) naar voren die onder XARA hosting staan
Klikt U op MAGIX en U kan inloggen komen de Website(s) naar voren die onder MAGIX hosting staan.
Rustige jaarwisseling en een gezond 2021 voor U en Uw dierbare.
Goede morgen, hartelijk dank voor de uitleg. Alleen rest mij nog een vraag: als ik via Xara upload, krijg ik daarvoor m442f3.xara.hosting/www.muziekeducatie-putten.nl Als ik de website wil bekijken, moet ik dit hele adres invoeren en niet al www.muziejefucatie-putten.nl Hoe los ik dit op? Groeten Henk
Nee het laatste klopt. Ik had het ingetypt met de telefoon. Het was hetzelfde adres. De link maken is mij nog niet duidelijk. Heel hartelijk dank alvast. Groeten Henk
Beste Michael, heb nog steeds problemen om mijn websites te uploaden. Ik zie ook, dat ik met de oude microsoft Explorer een betere verbinding krijg, om in het forum te komen. Hoe kan ik alles oplossen? ?En overschakeling van Magix naar Xara moet toch ook makkelijk kunnen? Een radeloze website beheerder. Maar wel fijne feestdagen.groeten Henk
De websites heb ik allemaal naar het subdomein van Xara gedownload. In Magix heb ik van de websites een link gemaakt naar Xara. Het werkt nu weer fantastisch en snel. Nog dank aan Michael