Reacties

mi-bo schreef op 16.11.2016 om 10:06 uur

Jogtx,

Met iets meer info, zal je een goed  antwoord van de Freaken kunnen verwachten

gr

Michael

jogtx schreef op 16.11.2016 om 11:29 uur

op de tijdlijn de kleur van beide clips op elkaar afstemmen. welke referentie wordt er gehanteerd? die van de bronmonitor of van de projectmonitor.

mi-bo schreef op 16.11.2016 om 12:55 uur

joqtx
Van de bron monitor, wat dit is monitor waarop gewerkt wordt, en is direct te slepen naar de tijdlijn
gr
Michael

jogtx schreef op 16.11.2016 om 14:24 uur

begrijp ik niet goed.

op de tijdlijn staan reeds diverse clips en wil de 2 opeenvolgende aan elkaar aanpassen. Welke clip dient dan opgezocht te worden in de bron monitor?

mi-bo schreef op 16.11.2016 om 15:17 uur

Via Project archief kan je de projecten aan klikken en die worden in de Bron Monitor aangegeven

gr

Michael

jogtx schreef op 16.11.2016 om 22:02 uur

dit lukt mij niet ik zie geen verschil?

jogtx schreef op 19.11.2016 om 19:22 uur

Graag verneem ik de volledige werkwijze  hoe je aanpassen looks doet.

jogtx schreef op 03.10.2017 om 22:28 uur

wie kan me helpen? betreft geluid spoor prox8.

ik kan een geluid van een clip niet gewist krijgen. zelfs wanneer ik de clip wis en er een leeg gedeelte is op de tijdlijn,  blijft het op die plaats staan. maw; onzichtbaar.  

nagekeken of ze ergens onderaan in een ander spoor staat maar is niet het geval.

om het weg te krijgen moet ik het geluid van het spoor vooraan dempen op het "LS" icoontje.

beeld clips en titels kunnen nog wel op het betreffend spoor gebruikt worden.  

doe ik dit niet dan valt zelfs een toegevoegd geluid op die plaats weg.het stoort met name op die plaats in de tijdlijn.

ook al geprobeerd om het hele project te kopiëren maar probleem blijft. help.

dit probleem komt vooral voor wanneer ik veelvuldig het geluid uit de clip verwijder en terug plaats (met de audio tool: "origineel geluid terug plaatsen".

ik heb deze vraag ook aan de" help" van magix gesteld