Project link MVP met de blauwe balkjes zijn verdwenen

gmassalt schreef op 02.06.2017 om 14:43 uur

ij zo'n 95% van mijn projecten is de link  (blauwe balkjes-naam project-.MVP) verdwenen. Wat ik zoek en speur ik krijg ze niet meer te zien (X7) W10 iemand een oplossing of ben ik ze allemaal kwijt en moet ik de betreffende objecten opnieuw maken en opnieuw monteren? Het is niet zo'n grote ramp omdat ik van al deze projecten een image heb. mvg Gerard

De PC is speciaal gebouwd voor video bewerking. SSD 500 GB MZ-V7E500BW schijf C voor windows, Magix PRO X12 en Norton

2x2 tb D schijf voor de data. Andere bewerkingen worden op deze PC niet gedaan

Windows 10 64 bit

Heeft Intel Hexa core i7-8086K 5.00 ghz, 16 gb ddr ram intern geheugen, Videokaart GeForce GTX 1070ti-A8g-Gaming 8gb intern geheugen

Reacties

mi-bo schreef op 02.06.2017 om 19:27 uur

Hallo Gerard,

heeft u al geprobeert links onder taakbalk ziet U een vergrootglas ( zoeken in Windows )

klik hier mvp in

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 03.06.2017 om 11:14 uur

Hallo Gerard,

Wat bedoel je nu precies met "Blauwe balkjes-naam project-.MVP" is verdwenen. Bedoel je dit soms dit venster?

Als dat zo is, ga dan naar: "Venster / project archief" of de snel toetsen "Shift+B"

Groet,

Rob

gmassalt schreef op 06.06.2017 om 21:45 uur

Beste Michael en Rob,

Even dit; ik ben een zeergevorderde computergebruiker en ik werk al meer dan 10 jaar met Magix en de laatste jaren met div. Prox. Ook met (SonyMagix)Vegas ben ik bekend. En werk zowel hobby matig als semiberoeps.

Dus ik weet hoe ik moet zoeken en speuren op de computer.

De blauwe balkjes-Naam project-.MVP krijg je te zien, in verkenner klik op de projectmap-dubbelklik op de map-dan krijg je te zien de map My Record en daaronder de link om het project te openen .....De blauwe balkjes etc.

met dank en groetjes Gerard

De PC is speciaal gebouwd voor video bewerking. SSD 500 GB MZ-V7E500BW schijf C voor windows, Magix PRO X12 en Norton

2x2 tb D schijf voor de data. Andere bewerkingen worden op deze PC niet gedaan

Windows 10 64 bit

Heeft Intel Hexa core i7-8086K 5.00 ghz, 16 gb ddr ram intern geheugen, Videokaart GeForce GTX 1070ti-A8g-Gaming 8gb intern geheugen

mi-bo schreef op 06.06.2017 om 22:20 uur

Hallo Gerard,

fijn om te lezen, dat U zelf de oplossing op het forum heeft gezet, zodat ander forum lezers hier iets aan hebben. succes met uw hobby met de mooie MAGIX producten

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 06.06.2017 om 22:24 uur

Hallo Gerard,

Om te beginnen, heb ik geen moment getwijfeld aan uw computerkennis, maar u stelt een vraag. Wij als forumleden proberen daar een zo goed mogelijk antwoord op te geven.

U spreekt over "in de verkenner" maar u bedoelt waarschijnlijk "in de Mediapool" van Pro X7

Als ik uw begrijp bedoelt u dit:

1. Druk op "Y" en ga naar programma-instellingen en klik op het tabblad "Map"
  2. Kijk of hier nog de juiste verwijzingen staat.

Succes,

Rob

PS. uit uw antwoord kan ik niet opmaken dat uw probleem is / was opgelost, vandaar mijn antwoord.