Red uw video’s 6 heeft tijdens het overzetten van een analoge video naar een externe harde schijf bestanden uit de map verwijderd waar de projecten worden opgeslagen. Hierdoor ben ik nu weken werk kwijt. Hoe kan het dat een programma bij een fout bestanden verwijderd? Ik vind dit een zeer slechte zaak, want nu ben ik al mijn videoprojecten (~25) kwijt. Dat het actieve project weg is kan ik nog begrijpen, maar dat het programma ook andere bestanden van de harde schijf verwijderd vind ik vreemd.
Is er een manier om de bestanden terug te krijgen? Kan ik Magix voor de kosten op laten draaien voor het terugzetten? Ik vind het namelijk een slechte zaak dat door Red uw video’s juist mijn video’s verwijderd worden!
Bovendien vind ik het een slechte zaak dat ik Magix niet gratis via E-mail kan bereiken, maar een voucher moet kopen om te mailen. Ik zal nooit meer een Magix product kopen, want het zo’n fout in het programma vind ik slecht en als ik Magix niet gewoon kan e-mailen vind ik ook de service slecht.