Programma MAGIX Video de luxe 2014 Plus - niet te openen.

C-Baart schreef op 17.12.2018 om 19:47 uur

Na het openen van het Magix-programma krijg ik sinds vorige week in het midden van het scherm de volgende mededeling:

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.

Ik ontvang maar steeds geen melding. Hoe los ik dit op?

Alvast dank voor de moeite. Groet, Cees.

Reacties

mi-bo schreef op 17.12.2018 om 22:38 uur

@C-Baart

Beste Cees.

Welkom op het MAGIX.INFO Forum.

Heeft U sinds vorige week een WINDOWS 10(1809) upgrade geinstalleerd.

Een optie ga naar bestand,instellingen,instellingen teug zetten naar standaardwaarde.

Dan wordt Uw MAGIX product vdl 2014 weer terug gezet zoals het vvor het eerst is geinstalleerd.

Mvg

Michael

C-Baart schreef op 18.12.2018 om 13:26 uur

Hartelijk dank, Michael.

Ik ben er alleen vergeten bij te schrijven dat ik het programma MAGIX Video deluxe 2014 Plus niet eens openen kan. Nadat ik het programma openen wil verschijnt er eerst het startscherm met de video-camera en hierna verschijnt de mededeling Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.

Ook wordt er gezegd dat het probleem bij Microsoft gerapporteerd wordt.

Dus de vraag is nu hoe kom ik bij bestand?

Met dank voor een reactie en groet, Cees.

mi-bo schreef op 18.12.2018 om 14:39 uur

@C-Baart

Beste Cees.

Een juiste oplossing moet ik U schuldig blijven.

Maar ik weet zeker dat er Freaken zijn die U een juist antwoord zullen geven.

mvg

Michael

Bol schreef op 18.12.2018 om 18:29 uur

Hallo Cees,

Het is zeker zeer vervelend, dat VDL 2014 plus niet meer werkt zoals voorheen. Er kunnen verschillende factoren zijn, die uw probleem veroorzaken. Mijn advies deinstalleer en installeer VDL 2014 geheel opnieuw. Verwijderen VDL 2014 via "Een programma verwijderen of wijzigen van Windows 10".

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.12.2018, 18:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

C-Baart schreef op 18.12.2018 om 19:14 uur

Dank je voor de tip, Rob. Ik denk dat ik dit ga proberen. Groet, Cees.