programma herstellen

plagge schreef op 15.12.2017 om 15:28 uur

Ik wil graag VDL 2018 laten herstellen. Voorheen beschikte ik over een programma dvd . Nu heb ik een downloadversie en vraag ik mij af hoe nu te handelen. Ik heb wel via mijn account het downloadprogramma gevonden maar dat geeft geen mogelijkheid tot "herstellen". Ik zie alleen " verwijderen' en dat is uiteraard niet de bedoeling. Heeft iemand de oplossing bij de hand?

Reacties

Bol schreef op 15.12.2017 om 22:58 uur

Hallo Geerjan,

Ik heb drie verschillende mogelijkheden uitgeprobeerd om VDL 2018 te herstellen, maar ik heb de mogelijkheid "Herstellen" ook niet kunnen vinden, alleen maar verwijderen. Ik denk, dat er niets anders opzit om VDL 2018 te verwijderen en dan weer opnieuw te installeren.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 16.12.2017 om 15:15 uur

Hallo , Tja dat is een puntje van aandacht bij de mogelijke aanschaf van een nieuwe versie. 😏 Want dat vind ik toch wel belangrijk dat ik het prog kan herstellen zonder alle eerdere instellingen te moeten verliezen. In ieder geval bedankt voor het uitzoeken en bevestigen van mijn ervaring bij thema.

Groet, Geertjan

Bol schreef op 16.12.2017 om 15:24 uur

Hallo Geertjan,

Je zou dit kenbaar kunnen maken bij Magix Support. Misschien heeft Magix Support wel het antwoord of er nog een "Herstel" mogelijk is. Als Magix dit er bewust heeft weggelaten, dan zullen zij je ook zeggen "Waarom".

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 16.12.2017 om 15:38 uur

Hallo Bol,

Misschien wel een goed plan, zal support eens benaderen.

Groet, Geertjan