Programma bestand beschadigd

alexander132 schreef op 13.02.2022 om 01:36 uur

Hallo,

Tijdens werken aan een project kreeg ik vanavond ineens de melding

Gevraagd wordt nu om het programma opnieuw te installeren.

Nu heb ik vanuit de 2015 versie ieder jaar een nieuwe versie ge-update met hier en daar extra pakketten erbij geleverd gekregen en geactiveerd. Van de meeste heb ik waarschijnlijk niet eens meer de codes. Er is veel gedownload en is mijn harde schijf ook erg vol van geworden. Wanneer ik opnieuw installeer gaat het programma weer onderdelen downloaden.

Ik zou nu ook niet weten welk bestand ik moet gebruiken om opnieuw installeren.

Is er een manier om toch gewoon snel verder te kunnen werken om dit probleem heen ?

Veel dank !

Reacties

mi-bo schreef op 13.02.2022 om 09:23 uur

@alexander132

Beste Alexander

Ga naar deze link,

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen, registreren, daar zal Uw MVDL programma staan met serienummer

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

alexander132 schreef op 13.02.2022 om 11:51 uur

Beste Michael.

Dank voor de hulp.

Gaat het programma alleen dan niet alles opnieuw downloaden, installeren etc ?

En alle extra's die ik heb gekocht, gekregen zoals hitfilm , color grading etc ?

blijven die staan?

mi-bo schreef op 13.02.2022 om 12:16 uur

@alexander132

Beste Alexander.

Versie MVDL 15, 16 zijn standalone versies, daar zal het probleem niet in zitten.

Hieronder de link met Uw probleem

https://www.magix.info/nl/support/artikel/oplossing-van-de-fouten-59-16xx-en-account-already-existing--537/

Welke versie van MVDL heeft U als laatst geupload via update service.

Vermoedelijk is de PNG van MVDL 15 ???

M.vr.gr

Michael

alexander132 schreef op 13.02.2022 om 12:50 uur

Mijn laatste upgrade was 2018 premium. En daar kreeg ik dan pakketten bij die met codes apart geinstalleerd moesten worden van NewBlue, Hitfilm variety, sylized, superhero, codec upgrade. Dus ik heb alles nog wel op de computer staan. Van 2018 heb ik geen code. Er werd mij gezegd dat in het programma zelf (2017 neem ik aan dan nog destijds) de upgrade automatisch werd gemaakt vanuit 'hulp'.

alexander132 schreef op 13.02.2022 om 14:01 uur

Beste Michael, het is mij gelukt om het opnieuw te installeren ! Ik ga proberen om nu naast 2018 ook op mijn andere laptop 2022 te installeren. Ik heb regelmatig dit soort issues en voor mijn opdrachten is dat niet zo handig. Ik hoop dan met 2 systemen te kunnen werken. Misschien is het 'probleem' van audio fade out ook opgelost in 2022. Als ik nu een fade out maak dan is dat niet regelmatig/ lineair maar het verloop is gedurende de fade bijna geen verschil en dan helemaal aan het einde net drastisch bijna afgekapt. Dat is praktisch onwerkbaar. In een audio programma zou dit nooit zo klinken. Dus hopelijk is dat in 2022 niet zo.

alexander132 schreef op 13.02.2022 om 14:01 uur

Bedankt voor de hulp op mijn vragen !

mi-bo schreef op 13.02.2022 om 14:31 uur

@alexander132

Beste Alexander.

Dank voor Uw Feedback.

Fijn te lezen, dat MVDL 2018 weer werkend op Uw laptop staat.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 13.02.2022 om 15:04 uur

@alexander132

Hallo Alexander,

....Ik ga proberen om nu naast 2018 ook op mijn andere laptop 2022 te installeren....

Als op die ander laptop reeds VDL 2018 is geïnstalleerd, dan wordt bij het installeren van VDL 2022 de versie VDL2018 ten allen tijden overschreven

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.02.2022, 15:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

alexander132 schreef op 13.02.2022 om 16:07 uur

2018 staat op mijn oude windows 18 laptop. De 2022 versie zou ik op mijn nieuwe Windows 10 zetten. Dat zou moeten kunnen toch ? Enige probleem bij upgraden zou dan misschien zijn dat, wanneer ik door een probleem als vandaag, opnieuw 2018 wil installeren op de 8.1 dat dit dan niet meer gaat ?

Bol schreef op 13.02.2022 om 16:19 uur

@alexander132

Hallo Alexander,

U kunt zonder enkel probleem VDL 2022 installeren op de laptop met Windows 10, maar als u VDL 2018 weer opnieuw wilt installeren op uw oude laptop met Windows 8.1 dan moet u dat doen het installatieprogramma van VDL 2018, die u nu tijdens de herinstallatie hebt gebruikt.

Mijn advies, bewaar het installatieprogramma van VDL 2018 goed, zodat u deze weer kan gebruiken voor een herinstallatie.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

alexander132 schreef op 13.02.2022 om 16:54 uur

Beste Rob. Dank hiervoor. En gaat het hierbij dan om upgraden ook ? Of alleen wanneer ik 2022 'apart' koop/huur ?

mi-bo schreef op 13.02.2022 om 17:06 uur

@alexander132

Beste Alexander.

Als U een abonnement neemt dan krijgt U een nieuwe P3 serienummer, is te gebruiken op 2 machines

Maar wordt nooit Uw eigendom en als U een maand voordat huur overeenkomst is afgelopen niet reageer voor beëindigen stil zwijgend het contract weer met 365 dagen wordt verlengd, maar U blijft dan wel altijd het laatst nieuwe versie gebruiken.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 13.02.2022 om 17:13 uur

@alexander132,

Hallo Alexander,

Persoonlijk, zou ik VDL2018 updaten / upgraden naar VDL 2022 ad: € 69,99. Maar de beslissing ligt geheel bij u.,

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

alexander132 schreef op 13.02.2022 om 17:19 uur

Dank Rob. ik denk dat ik dat ga doen

mi-bo schreef op 13.02.2022 om 17:26 uur

@alexander132

Beste Alexander.

Wens U heel veel succes, met de juiste beslissing.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 13.02.2022 om 17:45 uur

@alexander132

Hallo Alexander,

Het doet mij de deugd om te vernemen, dat wij u via dit forum verder hebben kunnen helpen. Ik wens u heel veel plezier met het samenstellen van uw filmprojecten.

O ja, wat ik u nog wilt meegeven, is dat een project gemaakt in VDL 2018 niet compatibel is / kan zijn met VDL 2022.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gilbert-KOLACNY schreef op 15.02.2022 om 12:27 uur

Hallo,

Ik heb reeds vanuit de versie 2013 verschillende updates gedaan ( de laatste nog naar Video de luxue premium in 2018) Gisteren deed ik een nieuwe update 2022. Jammer genoeg werd de update tijdens de installatie onderboken. Nu krijg ik bij een nieuwe installatiepoging de melding "Er wordt al een andere installatie uitgevoerd. Voltooi eerst deze installatie voordat u doorgaat met deze. (1618) Met vermelding van het Bestandspad; C:\Users\...." Wat nu? Kan iemand me helpen?

Gilbert

mi-bo schreef op 15.02.2022 om 12:36 uur

@Gilbert-KOLACNY

Beste Gilbert

Hier een link met omschrijving van MAGIX Support voor Uw probleem

https://www.magix.info/nl/support/artikel/foutcode-1618--57/

Sc6

Blijf geond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 15.02.2022 om 18:22 uur

@Gilbert-KOLACNY

Hallo Gilbert,

Wanneer het bovenstaand antwoord uw probleem niet oplost, dan adviseer ik u om Magix Video Deluxe Premium eens grondig te verwijderen en daarna VDL 2022 premium opnieuw te installeren.

Doe het volgende:

  • klik HIER, om de Probleemoplosser" te downloaden.
  • open MicrosoftProgram_Install_and_Uninstall.meta.diagcab en selecteer "Volgende".
  • klik nu op "Verwijderen".
  • selecteer de optie "MAGIX Video Deluxe" en klik op "Volgende".

Belangrijk: Als er in de lijst meer entry's met "Video Deluxe" of "Video Deluxe Update" voorkomen, laat dan de tool meerdere keren na elkaar werken tot alle Video Deluxe-entry's weg zijn.

Verwijder de programmamappen voor Video deluxe Premium onder de volgende paden:

  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe23_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe23_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe24_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe24_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe25_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe25_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe26_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe26_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe27_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe27_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe28_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe28_premium\

Als u deze mappen niet ziet, moet u eerst de verborgen mappen weergeven. Ga hiervoor naar "Beeld" en zet een vinkje bij de optie "Verborgen Items" weergeven

Installeer Video Deluxe 2022 opnieuw.

Zie: Waar kan ik mijn serienummer en installatieprogramma vinden?

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-