produkt code Mercalli V4

henneman schreef op 01.03.2018 om 14:14 uur

Ik heb Pro X7 en Marcelli zit wel in het programma maar als ik het gebruik krijg ik eerst Marcelli met een rood kruis erdoor

en na de bewerking (analyze) blijft het merkembleem van Marcelli in beeld staan. Ook staat er boven analyze een knop

ontgrendelen, druk ik hierop komt er een scherm waarin men vraagt om een code. Hoe kom ik hieraan, ik dacht dat de plugin

standaard in Pro X7 (2015) zat.

Rob

Reacties

Bol schreef op 01.03.2018 om 16:41 uur

Hallo Rob,

Toen u Video Pro X7 heeft aangeschaft, heeft u van Magix een aankoop / bevestigingsmail gekregen, met daarin de activeringscodes voor Pro X7 en Prodad Mercalli V4 en ProDaD CMOS Fixr.

U kunt het rode kruis en merkembleem verwijderen, door te klikken op ontgrendelen en de verkregen activeringscode in te typen. Nu moet Mercalli V4 werken

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.03.2018, 16:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

henneman schreef op 01.03.2018 om 17:06 uur

Stom van me, ik moest wel even zoeken maar toch gevonden en alles werkt. Bedankt Rob.