Prodad heroglyph VDL MX

golfie schreef op 20.09.2011 om 10:34 uur

Heb Magix vdl MX geinstalleerd.Onder titels staat PRODAD Heroglyph als plugin. Maar als ik het wil gebruiken zegt Vdl MX dat ik het moet activeren.Maar het pad dat opgegeven wordt kent mijn pc niet. Kan P Heroglyph bestand( default.def) ook niet vinden op pc ..Stand alone werkt P Heroglyph wel.Maar via Vdl Mx zie ik hem niet.

Weet iemand een idee ?

 

Reacties

mi-bo schreef op 20.09.2011 om 15:36 uur

Beste , even de programma lijst voor u nagekeken Heroglyph zit niet in deze versie,

succes.

golfie schreef op 20.09.2011 om 16:50 uur

""Beste , 

even de programma lijst voor u nagekeken Heroglyph zit niet in deze versie,

succes."

Maar waarom wordt hij dan wel getoond inde lijst titels?

Ik heb eerst VdL Mx geinstalleerd en daarna Vdl 17 opgeruimd. Is dat soms de oorzaak?

wim-reijerse schreef op 28.09.2011 om 22:49 uur

Met het antwoord van mi-bo ben ik het toitaal niet eens. Dat heroglyfp niet kan werken is totaal onzin, ik heb tenslotte voor het programma betaald. bij mij blijken ook de Prodad vitascene pro, die ik van Prodad had aangeschafr, alleen te werken met de filters, de overgangen gaan niet, eveneens met Adorage ! Ik heb deze programma's voor veel geld aangeschaft en op alle Magix programma's vanaf 15 voldeden ze, nu in MX niet !

plagge schreef op 26.10.2011 om 14:52 uur

Ik weet niet of het probleem inmiddels al verholpen is maar anders is het misschien raadzaam om VDL 17 alsnog een keer te installeren. Daar zit Heroglyph zeker bij. Daarna naar de site van Heroglyph gaan en de update ophalen. Als het goed is werkt deze daarna ook in MX. 

 

Veel succes