Voormalige gebruiker
schreef op 16.12.2014 om 10:47 uur
Beste Leon,
Ik heb een bestand met Prodad Heroglyph geexporteerd naar Mpeg-4. Bij mij stonden de titels er wel bij. Ik vermoed dat de "M" is geactiveerd.zie afbeelding
Ja dat is juist zo bizar, ik zie de tekst op de tijdlijn en op de programmamonitor staan, en als ik het geheel exporteer dan staat de tekst er niet meer bij.
Leon
Voormalige gebruiker
schreef op 16.12.2014 om 13:39 uur
Leon,
Je schrijft dat de tekst op de tijdlijn ziet.
Sta deze ook onder het filmfragment?
Bedoel je met programmamonitor het Previewscherm van VDL?
Zoals u ziet is de tekst te zien op mijn programmamonitor (bedoelt u dat met previewscherm). Als ik nu mijn film exporteer staat die titel er niet bij.
Nu heb ik iets anders geprobeerd: ik heb n.l. over die titel een ProDaD adorage effect geplaatst, en nu wordt de titel wel mee geexporteerd. Bizar, maar ik kan voorlopig op die manier verder.
Groeten, Leon
Voormalige gebruiker
schreef op 17.12.2014 om 09:23 uur
Leon,
In Magix's programma's wordt wat u noemt programmamonitor het previewvenster genoemd. zie afbeelding
Heeft u al een test gedaan met een nieuwe project. Ik denk dat er tijdens het monteren er fouten zijn ingeslopen.
Ik kamp met hetzelfde probleem. Ik heb het programma opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt ook niet. Ik veronderstel nu dat het probleem bij video de luxe zit. Wie geeft de oplossing???
Mvgr.
Loek
Voormalige gebruiker
schreef op 30.12.2014 om 23:08 uur
Hallo Loek en Leon,
Ik denk niet dat het aan VDL ligt. Ik ondervind geen problemen. Heb je het juiste programma geinstalleerd? Deze moet wel het Magix licentie hebben.