proDad Adorgae 10 Se niet te installeren

hdw1948 schreef op 20.09.2010 om 17:52 uur

Goedenmiddag, Ik heb zojuist het mooie programma Magix Video deluxe 16 premium gekocht bij Office center.  Alles werkte fijn totdat ik proDad Adorgae 10 Se met serienummer  wilde installeren miidels hulp, aanvullende programma;s instaleren. Na meer dan een uur wachte nog steeds niets, cd opnieuw ingvoed en nog steeds niets? De melding dat eeea enkele minuten kon duren blijft op mijn scherm staan en je hoort de cd draaien, maar er gebeurd niets. Het programma proDDAD Mercalli Expert is wel te installeren. Wat te doen om eea toch volledig geinstelleerd te krijgen ik heb er immers voor betaald. Alle andere software op de cd werkt perfect. Alleen proDAD Adorage dus niet. Graag uw reactie hoe eea is op te lossen. Alvast bedankt hiervoor   Harry de Wekker

Reacties

mi-bo schreef op 21.09.2010 om 15:44 uur

Beste, als u vdl 16 prem heeft geinstalleerd, geregistreerd, en geactiveerd met alle uploads, gaat u naar de hulp,aanvullende programma's installeren, zorg er wel voor dat de dvd in de driver zit klik dan ProDad Adorage aan, het kan een tijdje duren, en het wordt geinstalleerd,

succes.

lucky_me schreef op 29.09.2010 om 06:01 uur

Zou het kunnen dat je probeert te installeren met een account die slechts beperkte rechten heeft? Bij mij lukte het eerst ook niet en dat was de reden. ik hoop dat het je lukt. succes