proDAD 6

Reacties

Bol schreef op 08.09.2022 om 13:35 uur

Hallo @M-Bos,

Bedankt👍 voor u terugkoppeling.

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem inmiddels is opgelost, door de juiste codec in te stellen bij het exporteren.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

AAMvanGool schreef op 09.09.2022 om 14:34 uur

Bij mij werkt het nog steeds niet.

Ik heb M2TS bestanden.

Als ik deze importeer heb ik al geen geluid, dan toch ook logisch niet als ik exporteer.

Wat doe ik fout bij het importeren?

Bol schreef op 09.09.2022 om 14:47 uur

@AAMvanGool

Hallo Adri,

Het klopt, dat als u een MTS bestand opent in Mercalli V6.0 en afspeelt u geen geluid hebt. Dit is ook zo bij mij in Mercalli V5.0. Als u het MTS bestand hebt gestabiliseerd en geëxporteerd en dit bestand afspeelt in een willekeurige Media Player dan hebt u wel geluid. Zo ook als u dit geëxporteerde bestand op de tijdlijn van VDL 2023 zet.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-