Problemen stabiliseren meerdere clips met Mercalli V6 in VDL 2024

kees.hubregtse schreef op 20.11.2023 om 22:20 uur

1) Als ik op de tijdlijn 3 clips achterelkaar aanklik om te stabiliseren , vraag het systeem om een analyse uit te voeren.

2) Dan wordt er inderdaad 3x een analyse uitgevoerd, en in boven in alle drie de clips wordt aangegeven "Mercalli Pro"

3) Echter nadat de stabilistatie volledig is afgerond verdwijnt in de eerste twee clips de aanduiding "Mercalli Pro"

4) Ook in het effecten venster van iederen clip is de aanduiding Mercalli Pro voor de eerste twee clips niet aanwezig.

5) De stabilisatie voor de eerste twee clip blijkt niet te zijn uitgevoerd.

Dit heeft altijd in oudere versie van VDL goed gewerkt.

Ook op het Duitse forum lees ik problemen die hier mogelijk aan gerelateerd zijn.

Mijn vraag is kan iemand dit reproduceren.

Met vriendelijke groet

Kees

Reacties

Bol schreef op 21.11.2023 om 10:44 uur

@kees.hubregtse

Hallo Kees,

Even drie filmfragmenten op de tijdlijn van VD2024 gezet en gestabiliseerd met proDaD Mercalli Pro V5. Ik uw probleem niet kunnen reproduceren. ProDaD Mercalli Pro V6 heb ik (nog) niet.

Omdat dit een plug-in is van proDaD en niet van Magix adviseer ik u om uw probleem voor te leggen aan proDaD. Gebruik hiervoor hun contactformulier. Zie: Get in Touch with us: We Look Forward to Your Inquiry! (prodad.com)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kees.hubregtse schreef op 21.11.2023 om 18:37 uur

Hallo Rob,

Bedankt weer voor je snelle reactie , inmiddels heb ik een mail gestuurd naar Prodad.

Ik hou je op de hoogte van de verdere ontwikkelingen

mvg

Kees

kees.hubregtse schreef op 22.11.2023 om 12:52 uur

Beste Rob,

Hierbij de reactie van Prodad.

You can only edit one video at a time with Mercalli V6 and then the next video. Batch mode is not supported in MAGIX, which is why we were unable to customise Mercalli v6 for this.

Dit maakt het voor de meer ervaren gebruiker wel verwarrend met name omdat dit altijd goed gewerkt heeft.

Ook omdat het in eerste instantie de indruk wekt dat een serie van 3 clips wel in een keer kunt stabiliseren.

Ik ga dit voorleggen aan Magix support.

Met vriendelijke groet,

Kees

 

Bol schreef op 22.11.2023 om 13:01 uur

@kees.hubregtse

Hallo Kees,

Bedankt👍 voor deze feedback.

Ik ben zeer benieuwd naar de reactie van Magix Duitland. Houdt mij op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kees.hubregtse schreef op 24.11.2023 om 10:49 uur

Hallo Rob,

Al binnen een dag reactie van Magix, ze gaan het verder onderzoeken.

Gisteren met Stappen recorder screenshots gemaakt van alle handelingen en naar Magix gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Kees

Bol schreef op 24.11.2023 om 11:14 uur

@kees.hubregtse

Hallo Kees,

Bedankt👍 voor deze update. Ik ben alweer zeer benieuwd naar de oplossing.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kees.hubregtse schreef op 22.01.2024 om 16:44 uur

Hallo Rob,

Van Magix bevestiging ontvangen dat men het probleem kan reproduceren en dat dit inderdaad met voorgaandeversies correct gewerkt heeft.

Probleem is intern doorgegeven aan software ontwikkelaars, datum voor oplossing onbekend.

mvg

Kees

Bol schreef op 22.01.2024 om 16:54 uur

@kees.hubregtse

Hallo Kees,

Het doet mij deugd op te lezen, dat het probleem te reproduceren is door Magix Support. Ik kijk net als u uit naar de eerst volgende VDL2024 update.

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-