Problemen met Music Maker 16 Premium

Squelschatrex schreef op 28.08.2010 om 14:40 uur

Ik krijg regelmatig de melding 'Out of memory' en ook heb ik erg veel last van een ernstig haperend geluid.

Een gemaakte track begint na 30 seconden afspelen ernstig te haperen,ook als de geluidsinstellingen van Music Maker zelf gewijzigd zijn.

Heb alles geprobeerd,maar helaas zonder resultaat.

Aan mijn laptop kan het zeker niet liggen,dat is een splinternieuw model,welke ultra snel is,ultra veel geheugen heeft en voorzien is van de allerlaatste technische snufjes.

Ook andere gebruikers schijnen last te hebben van dezelfde problemen,maar hebben hier geen antwoord op gekregen.

Ik heb nu dus 100 euro betaald voor een programma wat niet naar behoren werkt.

Graag een oplossing voor bovenstaande problemen.

Reacties

bobbiaan schreef op 29.08.2010 om 12:14 uur

Beste....,

 

 

Als de nieuwe laptop is uitgerust met hardeshij(f) of(ven) met een toerental van 5400 ipv 7200 toren/m dan is dit de zwakke schakel en komt met geluid maar zeker met beeld bewerken tijdens het projectbewerken uw  waargenomen probleem naar voren. Na het exporteren van je project hetzij naar cd/dvd of als een bestand naar hardeschijf is dat probleem er niet.

 

 

Mvg

 

Bobbiaan

Squelschatrex schreef op 29.08.2010 om 12:49 uur

Beste...

Op de eerste plaats dank voor uw antwoord.

Mijn laptop draaid op 7200 toeren,dus dat is waarschijnlijk niet het probleem.

Natuurlijk is na het exporteren dat probleem er niet,maar ik kan mijn tracks niet exporteren,omdat ik tijdens het producren al meteen last krijg van haperen.

De track is nog niet voor de helft af en het haperen begint al.

Ik kan zo dus niet horen of mijn track wel goed klinkt,alvorens deze te gaan exporteren.

Ik hoop echt op een oplossing,als deze problemen er niet waren kon ik met Music Maker perfecte tracks maken en heeft het programma eindeloze mogelijkheden.

 

B.v.d. M

 

Mark

bobbiaan schreef op 29.08.2010 om 14:00 uur

Mark,

 

Zijn er andere programma,s op de PC geinstalleerd die met elkaar in conflict komen? Stuur een "sys check"naar Magix en wacht dat antwoord dan af.

 

Mvg

 

Bobbiaan