Hallo,
Een paar maanden geleden kocht ik Video DeLuxe 2014 Premium, maar helaas werkt het programma niet naar behoren. Zo klinkt het originele geluid van sommige scenes nogal vervormd en "blikkerig". Daarnaast lukt het me niet om de extra meegeleverde software Heroglyph te installeren.
Hierover heb ik al een aantal malen contact gehad met de helpdesk (waarover trouwens niets dan lof, voor de manier zoals ze daar alles stap voor stap uitleggen en met je meedenken), maar tot op heden bood dat nog geen soelaas.
Nu het advies gekregen het hele programma eens te de-installeren,plus nog een aantal andere mappen, vervolgens een aantal processen uit te schakelen die wellicht op de achtergrond meedraaien en een conflict kunnen veroorzaken, en dan weer van vooraf aan beginnen met installeren.
Maar goed....bij het verwijderen van Magix Video Deluxe gaat het al mis. Ik krijg steeds de melding:
"could not load string resources for 'nl-NL'
En ik kan dus niet verder.
Iemand tips?? Ervaringen hiermee? Oplossingen?? Zou geweldig zijn!
Mijn computer is een HP, met een Intel i7 processor, 3.4 Ghz en 6Gb RAM geheugen. Grafische kaart is een NVidia GeForce GT 530. Besturing: Windows 7, Home Premium 64-bits, SP1.