Problemen met de beginmarker

robbyscot2 schreef op 29.06.2019 om 12:15 uur

Hallo iedereen, bij het maken van een film met video de luxe 2018 premium, is het onmogelijk om de muziek aan te passen aan de film omdat de beginmarker niet werkt. Ik plaats de beginmarker op een bepaalde plaats op de tijdliijn om van daar de muziek handmatig aan te passen met de beelden van film. Bij het nakijken van een aangepast stukje begint de film telkens van in het begin terug af te spelen zonder rekening te houden met de beginmarker, die een heel eind verder in het filmgedeelte staat. Pas dan begint de film terug te lopen ook. Heel vervelend omdat ik dan moet wachten tot de marker terug voorbij de beginmarker is. Op deze manier films monteren is onmogelijk. Heb het programma hergeïnstalleerd, maar is nog steeds hetzelfde. Iemand een ideetje om me uit deze impasse te helpen?

Reacties

mi-bo schreef op 29.06.2019 om 12:46 uur

@robbyscot2

Beste ,

Gezien MAGIX vdl 201 Prem een veelzijdig product is,

hier wat aanvullingen

met de toetsen J.K.L ( J voor achteruit < K voor stoppen .L voor vooruit ) is veel mogelijk. en heeft U deze optie al bekeken,

wel er voor zorgen dat bij de punten waar iets moet gebeuren hoofdstuk marker plaatsen.

een aanvulling Toets de Y toets in optie weergaven dan arranger, een vinkje zetten bij werking Spatiebalk.

Sc6

Michael

wijziging aangebracht i.v.m meer info over arranger

robbyscot2 schreef op 29.06.2019 om 13:01 uur

Hoi Michael, met de toetsen JKL kan ik verder. Maar heb zopas nog een probleempje gevonden. Sommige muziekstukken staan er nog, maar heb er geen geluid bij. Andere weer wel. Kan ik daar iets aan doen? Dank je voor de hulp. Werkt echt.

mi-bo schreef op 29.06.2019 om 13:13 uur

@robbyscot2

Beste,

het verhaal arranger is iets anders dan ik had omschreven, het is net anders om.

Is er geen vinkje schiet het terug naar de plaats waar de cursor stond, is het aangevinkt verplaats de cursor waar het is gestopt zie kleine complicatie

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 29.06.2019 om 13:15 uur

@robbyscot2

Beste,

wat het muziek betreft, is het verwijderen en opnieuw op de plaats zetten of een spoor lager geen optie

Sc6

Michael