Problemen bij installatie Prodad mercalli. 2

Hollandhouse schreef op 05.09.2013 om 15:00 uur

Nadat ik windows 8 opnieuw heb moeten installeren. moest ik ook opnieuw mijn videodeluxe programma's te installeren. Het lukt me nu niet meer om prodad mercalli 2 opnieuw via videodeluxe premium 17 (menu "hulp") geinstalleerd te krijgen.  Ik klik het aan in het menu "hulp", maar vervolgens er gebeurt niets. Heeft iemand een oplossing?

Reacties

mi-bo schreef op 05.09.2013 om 23:14 uur

na het installeren van vdl dient u wel weer het programma te activeren en registreren,

Dan gaat u naar hulp extra programma's installeren,hier ziet U Prodad Mercalli staan  de dvd dient wel in de driver aan wezig te zijn, U klikt Prodad aan en het wordt via internet ( u moet wel online zijn)en dvd opgehaald en geinstalleerd,

succes met het mooie MAGIX product.

Hollandhouse schreef op 07.09.2013 om 14:10 uur

Hartelijk dank voor jullie reactie. Het programma is al wel bij 1 van de pogingen geactiveerd, maar het installeren wil steeds maar niet lukken. De DVD zit in de speler en er is verbinding met internet. Als ik dan in "hulp"  en "extra programma''s installerren" Prodad Mercalli aanklik vraagt hij eerst om de DVD. Bij de volgende aanklikpoging wordt de DVD heel kort gelezen, maar gebeurt er vervolgens niets. Ook niet na herhaaldelijk aanklikken. Hebben julllie nog een idee?

mi-bo schreef op 19.09.2013 om 15:43 uur

Het probleem zou kunnen zijn dat vdl 17 niet wordt onder steunt door Win 8

gr

Hollandhouse schreef op 21.09.2013 om 09:27 uur

Wederom hartelijk dank voor het meedenken. Ondertussen heb ik ook maar hulp gevraagd bij Magix. Ze kwamen met het volgende antwoord en dat heeft voor mij uiteindelijk gewerkt:

Start Video Deluxe 2014 Premium expliciet als Administrator wanneer u de plugins wilt installeren. Voer het programma expliciet uit als Administrator; rechtsklik op het programma-icoon en dan "Als administrator uitvoeren".

Met vriendelijke groet, Jaap