Probleem was dat ik geen kleur had bij het opnemen van VHS video`s. (Oplossing)

Vicarius schreef op 05.12.2011 om 15:58 uur

Probleem was dat ik geen kleur had bij het opnemen van VHS video`s

Probleem situatie : Software: –PAL (ok)
                                                 -Videostuurprogramma – ingang – S-Video  (fout)
                                Kabels:-USB kabel aangesloten (ok)
                                            -Adaptor Scart  (signaal out) aangesloten (ok)
                                            -S-Video kabel aangesloten (ok)
                                           - stereo audio en composite video kabels (Witte en Rode kabel) (onvolledig) aangesloten.

Hoewel het (volgens mij) in de handleiding en helppagina`s anders is vermeld werkt het volgende bij mij.

Oplossing per toeval gevonden.


Oplossing:  -Software:- PAL (ok)
                                    -Videostuurprogramma – ingang – Comp- (ok)
                    -Kabels:-USB kabel aangesloten (ok)
                                  -Adaptor Scart –(signaal out) aangesloten (ok)
                                 -S-Video kabel aangesloten – (ok)                                
                                 - stereo audio en composite video kabels –(Witte en Rode kabel) ( en gele kabel) aangesloten– (ok)

Besluit : Alle kabels aansluiten en Videostuurprogramma – ingang –op  Comp zetten.

M.V.G.
              

Reacties

magixagent schreef op 05.12.2011 om 16:09 uur

Welk merk is de omzetter , die de analoge beelden over zet naar Digitaal

gr

Vicarius schreef op 05.12.2011 om 16:53 uur

 

Welk merk is de omzetter , die de analoge beelden over zet naar Digitaal

gr

Terratec Electronic

Grabster AV 450MX  VHS to DVD Converter

Samen in een box met software , Magix Film op  DVD TerraTec Deluxe Edition.

M.V.G.

 

magixagent schreef op 05.12.2011 om 17:42 uur

Helaas zal U zich moeten richten tot Terratec, want Magix geeft geen onder steuning aan de hardware van Terratec

succes.

Vicarius schreef op 05.12.2011 om 19:52 uur

 

Helaas zal U zich moeten richten tot Terratec, want Magix geeft geen onder steuning aan de hardware van Terratec

succes.

Ik ben je dankbaar voor je reply maar het probleem dat ik tegenkwam was reeds opgelost (stond  bij de vraag/oplossing).

Ik wou het enkel meegeven op dit forum omdat de oplossing die in de handleiding/helpfunctie van de hardware/software naar voor werd gebracht geen soelaas bracht.

Ik wens je echter nogmaals te bedanken voor je tijd en moeite om te reageren.

Dit topic mag dan ook gesloten worden.

M.V.G.