Probleem prodad adorage VDL 15 Premium, toevoegen Fx plug-in

erics schreef op 24.11.2009 om 20:13 uur
Het toevoegen van de Prodad plugin lukt niet; ook na volledige de-installatie en herinstallatie van zowel VDL als Prodad blijf ik met volgende error geplaagd: C:\ProgramData\MAGIX\Common\VfxPlugins\prodad-adorage-SingleFx.vsx by Not Found - Not Found.

28-11-09: Prodad-Adorage starterpack werd vanaf de VDL 15 Installatie DVD geïnstalleerd. Hoewel de plug-in ogenschijnlijk verschijnt in het scherm van de beschikbare plug-ins kan hij toch niet worden toegevoegd aan het scherm van de plugins op het actuele object. Ook bij Overgangen kan de optie 'instellingen' niet worden geactiveerd. Zijn er andere methodes om Adorage te installeren om dit probleem op te lossen of te omzeilen? Indien ja, graag wat detail-info hoe dat kan.



Reacties

mi-bo schreef op 26.11.2009 om 13:59 uur
Beste,een optie dat u zeker moet doen is, Prodad adorage via addon,rechtstreeks in het pakket vdl 15 premium installeren.
dan is het alleen te gebruiken als u een stukje project activeer naar overgangen gaan dan helemaal onder in staat de Vfx van Prodad deze aanklikken en dan nogmaals op gebruiken en het moet probleem loos werken, succes.
erics schreef op 02.12.2009 om 18:15 uur
Beste mi-bo; het is mij niet duidelijk wat u bedoelt met 'prodad als add-on rechtstreeks in VDL 15 Premium installeren'. De installatie van Prodad Adorage starters package is met de originele installatie DVD van Magix gedaan.

Na aanklikken van een object ga ik via Effecten, Video-effecten, Video effect plugins waarbij ik in het scherm 'Manager voor video-plug-ins' kom. Het is hier dat het mij niet mogelijk is de Prodad plug-in toe te voegen (zie ook printscreen in de originele vraag).

Bij overgangen en selectie van VFXplugins, Prodad-adorage-transitions, herselectie en dan Instellingen doet het programma helemaal niets. Ik kom helemaal niet in het instellingenscherm van Prodad terecht.