Probleem met scene detectie

navigatorned schreef op 30.12.2009 om 16:59 uur
Ik heb een schijfje met 4.7gb raw video-materiaal. Is op de Sony DVR 201E camera perfect te zien, totaal 66 scenes. Ik heb de optie "finalize" gebruikt op de 201E.

Als ik nu de bestanden inlees in Magix DeLuxe 16 plus dan zie ik maar een paar minuten beeld. Ook met scene detectie zie ik het overige beeldmateriaal niet. Weer unfinalize en finalize bieden geen optie.

Doe ik iets fout?

Reacties

mi-bo schreef op 30.12.2009 om 17:10 uur
Beste, heeft u een dv camera of een avchd camera, als u de laatste optie heeft kunt u geen scene detectie maken want alle start\stops worden al aan gegeven, let wel de cd\dvd die bij de camera is geleverd eerst installeren, dan aangeven via de camera dat deze als harde schijf moet worden gezien, en u kunt via vdl16+ dan de beelden realtime als avchd importeren, succes.
navigatorned schreef op 30.12.2009 om 17:21 uur
Betreft een DV-camera. Ik heb gisteren 2 schijfjes vrijwel vol geschoten. Bij de eerste schijf zie ik in de bibliotheek "Film01" (VOB) en deze is ca. 1gb groot. Inlezen geen probleem en ook scenedetectie werkt. Ik krijg een filmstrip van ca. 20 minuten

Bij de tweede schijf zie ik ook "Film01" staan (VOB) en ook deze is ca. 1gb groot. Als ik deze inlees krijg ik maar een filmstrip van ca. 5 seconden met alleen de 1e scene.