probleem met muziek invoegen

jos-wjos schreef op 23.08.2017 om 09:36 uur

Ik werk met Magix Video delux op mijn labtop met windows 10 Intel Core processor I3 1,7 ghz en 3,89 ram geheugen beschikbaar

Ik heb muziek op mijn harde schijf staan. Als ik muziek wil invoegen komt er te staan:

kan bestand c/program Data/magix\video deluxe\2017\noisprint\samples\001buzz#48khz.wav niet openen. Ik klik dan op ok. dan staat er: sorry. internal error, no fili pointer in move position. file prim cpp line 1542 en de datum en tijd druk dan weer op ok. dan staat er weer het hele verhaaltje maar nu line 1802 vervolgens line 1542, wederom line 1802 en line 1897 Druk weer op ok. Dan staat er Seek error. Druk weer op ok en het nummer staat er vervolgens op. Echter na opslaan en opnieuw openen krijg ik weer het hele probleem. Kan bestand niet openen, enz. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 23.08.2017 om 10:35 uur

Hallo Jos,

Zet een vinkje bij verborgen items om de verborgen mappen zichtbaar te maken.

Ga naar: C:\ProgramData (verborgenmap)\MAGIX\Video Deluxe Premium\2017\NoisePrintSamples. 

Verwijder de bestanden "001Buzz#48kHz.HDP" en "001Buzz#48kHz.H0" 

Succes,

Rob

enrique1998 schreef op 07.09.2017 om 11:21 uur

Hallo Jos,

Zet een vinkje bij verborgen items om de verborgen mappen zichtbaar te maken.

Ga naar: C:\ProgramData (verborgenmap)\MAGIX\Video Deluxe Premium\2017\NoisePrintSamples. 

Verwijder de bestanden "001Buzz#48kHz.HDP" en "001Buzz#48kHz.H0" 

Succes,

Rob

enrique1998 schreef op 07.09.2017 om 11:27 uur

Hetzelfde probleem met Video Pro 8.

helaas werkt bij mij deze oplossing niet, Rob. Er blijven talloze van dergelijke foutmeldingen komen. Programma verwijderen en nieuw installeren etc. werkt ook niet. Nu foutmeldingen bij opnieuw installeren en foutmeldingen blijven. Jammer genoeg krijg je van Magix geen enkele hulp.

Ab

Voormalige gebruiker schreef op 07.09.2017 om 11:50 uur

Hallo Ab,

Toevallig had ik gisteren het zelfde probleem als jij. Ik had een project aangemaakt in VDL 365 (2017) en toen ik het project in Pro X (8) inlaadde, kreeg ik ook de foutmelding, kan 001buzz#48khz.wav niet openen. Wat ik toen gedaan heb, is het volgende. Ik ben naar de map NoisePrintSamples van VDL 365 (2017) gegaan en heb toen alleen het bestand 001buzz#48khz.wav gekopieerd naar de map NoisePrintSamples van Pro X(8) en mijn probleem was opgelost. Volgens mij staat 001buzz#48khz.wav niet standaard meer in Pro X(8)

Laat het mij weten of het gelukt is.

Rob

enrique1998 schreef op 07.09.2017 om 12:17 uur

Lijkt er inderdaad op dat ik dat wav bestand niet heb.
Wilde de inhoud van PrintNoiseSamples hiet laten zien maar helaas werkt kopiëren / plakken hier niet.
VDL heb ik niet dus daar kan ik het bestand niet van gebruiken.

Aanvulling:
Bij openen project wordt 001Buzz#48khz.wav aangemaakt.
De foutmelding geeft aan dat dit bestand niet geopend kan worden. Corrupt?

Voormalige gebruiker schreef op 07.09.2017 om 12:39 uur

Hallo Ab,

1. Staat 001Buzz#48khz.wav nu wel of niet bij jou in de map PrintNoiseSamples van Pro X(8)?
  2. Welke VDL programma's heb je op je PC staan?
  3. Met welk VDL programma Is het project gemaakt, dat je nu wilt inladen in Pro X(8)?

Groet,

Rob

PS. Stuur mij een mailtje naar dehelplijn@kpnmail.nl en dan kan ik je bestand 001Buzz#48khz.wav toemailen

enrique1998 schreef op 07.09.2017 om 12:53 uur

Heb je een mail gestuurd.

Voormalige gebruiker schreef op 07.09.2017 om 14:09 uur

Heb je een mail gestuurd.

Heb je het bestand 001Buzz#48khz.wav toegemaild. Laat mij weten of het nu wel gaat.

enrique1998 schreef op 07.09.2017 om 14:41 uur

Na installatie van het bestand blijven de foutmeldingen op het geluidsspoor komen.
De filmbeelden zijn nu echter verdwenen.

Heb het hele programma opnieuw geïnstalleerd, echter zonder verbetering.
Dank je wel voor de moeite maar ik denk niet dat Video Pro een succes is.

Voormalige gebruiker schreef op 07.09.2017 om 15:15 uur

Hallo Ab,

Zelf denk ik niet dat het aan Pro X(8) ligt. Ik denk eerder, dat je projectbestand MVP corrupt is geworden. Ik ben bang dat je het hele project opnieuw moet samenstellen. Het MVP bestand bestaat alleen maar uit verwijzingen.

Succes,

Rob

enrique1998 schreef op 07.09.2017 om 16:26 uur

Hoi Rob,

Heb van Magix support de complete map PrintNoiseSamples gekregen en geïnstalleerd.
Dit lijkt momenteel geholpen te hebben.
Je hebt wel gelijk dat ik het project opnieuw mag doen.

Nogmaals dank,
Ab

Voormalige gebruiker schreef op 07.09.2017 om 17:14 uur

Hallo Ab,

Ik denk dat jij de denkwijze over Magix Support moet bijstellen. Zeker nu je de complete map PrintNoiseSamples heeft gekregen. Wij als forumleden kunnen wat sneller reageren, omdat wij net als jij Magix gebruikers zijn. Ik heb zelf ooit een vraag gesteld aan Magix Support en kreeg hier na ca. een week antwoord op.

Pro X(8) maakt om de 10 minuten een back-up bestand aan. Misschien zit hier nog bruikbare bij.

1. start Pro X(8) op en maak een nieuw project aan
  2. Ga naar: Bestand / back-up project laden of Ctrl+Shift+O
  3. Kies in dit een bestand waarvan je denkt dat alles nog goed was.
  4. Anders wens ik je heel veel succes met het samenstellen van een totaal nieuw project.

Groet,

Rob

enrique1998 schreef op 07.09.2017 om 18:54 uur

Had inderdaad naar die *.bak bestanden gekeken. Moest echter te ver terug om nog iets bruikbaars te vinden. Beter opnieuw beginnen om weer dezelfde problemen te vermijden.

Groeten, Ab