Ik heb meer als 3 weken problemen gehad, alles in het programma liep verkeerd. Nu eindelijk de video klaar ga ik na het menu om te branden, maar als ik een menu uitkies, wordt de video afgesloten?
.....Nu eindelijk de video klaar is, ga ik naar het menu om te branden, maar als ik een menu uitkies, wordt de video afgesloten?....
Bent u om bepaalde redenen weer teruggevallen op VDL 2017 plus, omdat u problemen ondervond met VDL 2022? Of u nu met VDL 2017 of met VDL 2022 problemen hebt, hebt u het VDL programma als eens terug gezet op de standaardwaarden? Zo niet, ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden en probeer het dan nog eens om naar het brandmenu te gaan.
Gelukt maar ik blijf problemen houden dvd gebrand staan foto's er dubbel in terwijl dit niet is als ik de video opnieuw nakijk en gisteren voor het branden alle muziek gecontroleerd en nu zijn er toch weer momenten zonder muziek?!
.....ik blijf problemen houden dvd gebrand staan foto's er dubbel in terwijl dit niet is als ik de video opnieuw nakijk en gisteren voor het branden alle muziek gecontroleerd en nu zijn er toch weer momenten zonder muziek?!......
Voor zover ik kan lezen zijn uw problemen niet echt opgelost. U hebt weer momenten, dat u geen muziek hebt, terwijl u het wel had verwacht. Ook heb u foto's er dubbel in staan terwijl dat niet verwacht. Helaas heb ik nog nergens gelezen, met welke Video Deluxe versie u werkt, wat dan kunnen wij gerichter antwoorden geven.
Hiervandaan kan ik het niet bepalen, wat er bij u nu echt fout / verkeerd gaat. U zal uw audio en de dubbel gebrande foto's probleem moeten zoeken in uw MVP projectbestand. Als u het MVP project afspeelt op de tijdlijn van VDL 2017, ziet u dan ook dubbele foto's en mist u dan ook muziek?
Zelf heb ik uiteraard MAGIX Video Deluxe 2017 als Moderator niet meer op Pc/laptop staan die is door het updaten naar de laatste nieuwe versie overschreven, en kan U verder niet helpen met Uw probleem, uiteraard wel als het over MVDL2022 gaat
Vriendelijke groet Michael (sinds 2008 Forum Moderator )
Hiervandaan kan ik het niet bepalen, wat er bij u nu echt fout / verkeerd gaat. U zal uw audio en de dubbel gebrande foto's probleem moeten zoeken in uw MVP projectbestand. Als u het MVP project afspeelt op de tijdlijn van VDL 2017, ziet u dan ook dubbele foto's en mist u dan ook muziek?
Met vriendelijke groet,
Rob (forum moderator)
Nee de foto's staan er maar een keer op en de muziek was verschoven. Ik ga die foto's maar verwijderen en daarna opnieuw er inzetten. Bedankt
Succes met herstellen van uw MVP projectbestand. Laat mij weten, of het gelukt is. Het kan zijn, dat je met het fenomeen spookfoto's te maken hebt gekregen.
Hoi Rob, ik ben nu zover dat ik alleen nog die paar foto's en videofilmpjes dubbel heb, op de tijdlijn staan ze maar een keer, maar ik laat het hierbij, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!
Heb ik toch nog een vraag ik ben begonnen om met videofilmpjes van de deurbel een video te maken. De filmpjes hebben geluid maar na plaatsing op de tijdlijn niet meer?