Probleem met het laden van een project in Foto's op CD&DVD 9 deluxe

Chris2235 schreef op 23.03.2011 om 22:39 uur

Nadat ik een project heb gebrand is het project opgeslagen en het programma afgesloten. Bij het terug opstarten en opvragen van ditzelfde project krijg ik en tijdlijn meer te zien of media, indien ik een ander project laden wil krijg ik wel een melding dat er reeds een project geladen is. Dus met andere projecten blijkt alles normaal te zijn alleen met datgene wat ik de dag voordien gebrand heb. Kan mij iemand helpen met dit probleem.

Reacties

mi-bo schreef op 26.03.2011 om 16:56 uur

Beste, vermoedelijk heeft U een project dat op de tijdlijn heeft gestaan opgeslagen en wordt automaisch door mafgix in een filmblik gezet, zie links van de tijdlijn, daar ziet u de datum aanduiding van de dag staan. klik deze aan en u zult zien dat er meerdere projecten n staan,

dit is het probleem wat u constateerd.

om dit te verhelpen, project op de tijdlijn zetten, ga naar bestand exporteren, exporterr dit als videomagix video dan wordt het project gerendeerd, als u daarna het bestand weer oproep via verkenner en op de tijdlijn zet zal alleen het project bij branden gebrandt worden.

succes.

Chris2235 schreef op 26.03.2011 om 22:19 uur

Beste, vermoedelijk heeft U een project dat op de tijdlijn heeft gestaan opgeslagen en wordt automaisch door mafgix in een filmblik gezet, zie links van de tijdlijn, daar ziet u de datum aanduiding van de dag staan. klik deze aan en u zult zien dat er meerdere projecten n staan,

dit is het probleem wat u constateerd.

om dit te verhelpen, project op de tijdlijn zetten, ga naar bestand exporteren, exporterr dit als videomagix video dan wordt het project gerendeerd, als u daarna het bestand weer oproep via verkenner en op de tijdlijn zet zal alleen het project bij branden gebrandt worden.

succes.

Nee ik krijg helemaal geen tijdlijn te zien!

groetjes,

Chris