probleem met afspelen gebrande DVD. Stopt na x aantal seconde

Martijn1 schreef op 18.06.2011 om 10:01 uur
Wij werken al een tijd met Magix Video Deluxe 16 premium en hebben onze weg hier aardig in gevonden. Echter hebben we nu een probleem waar we niet aan uit komen.
We hebben een standaard introductiefilmpje gemaakt wat we bij al onze films gebruiken. Dit openen we en vanuit daar gaan we onze film verder opbouwen en we slaan hem op onder een nieuwe naam. Als de film helemaal klaar is willen we hem gaan branden en maken we er een menu bij. Daarna branden we de film. Dit heb ik nu al een paar keer gedaan en als ik hem dan wil afspelen op de DVD speler/tv dan stopt hij ineens na bijv. 15 seconden of soms na een minuut. Ik heb het volgende al geprobeerd:
  1) de complete film met intro en menu gebrand. Resultaat: film stopt na 15 seconde 2) de intro van de film verwijdert en alleen de film zelf gebrand met een menu. Resultaat: film stopt na 15 seconde 2) de intro van de film verwijdert en geen menu eraan geplakt. Resultaat: film stopt na ca. 1 minuut
Waar gaat het mis en wat kan ik doen? We hebben al geprobeert hem op te slaan onder een andere naam en de hoofdstukmarkers verwijdert. De film is maar een kwartier in totaal dus dat zou geen probleem mogen zijn, er is ook genoeg ruimte op de DVD.
Ik heb ook niet de mogelijkheid om alle filmpjes met muziek en tekst te knippen en in een nieuw bestand te plakken, dit lukt tenminste niet, hij geeft dan aan dat het klembord leeg is. Iemand nog een idee hoe dit moet?   Hopelijk kunnen jullie mij tips geven hoe ik dit probleem op kan lossen. Bedankt !   Groetjes van Martijn

Reacties

Polders schreef op 26.06.2011 om 11:31 uur

Beste Martijn1, probeer eens - als test - een versie te branden en dan wel het renderen aan te zetten en dus het encoderen aan te zetten.

Veel succes

kvettinger schreef op 24.07.2011 om 02:07 uur

Lijkt sterk op een probleem wat ik onlangs had. Ik kon geen enkele film meer bouwen want die liep stuk. Zelfs een film die ik eerder had gebouwd liep stuk. Op advies van Magix heb ik toen de film niet gebrand maar als film geexporteerd naar schijf. Vervolgens gekeken tot welk punt mijn film kwam. Dat bleek het einde te zijn van film twee. Nadat ik van die film een seconde had weggehaald .. waren alle problemen ineens verdwenen.

Ik weet niet of dit jou helpt. Ik hoop het.

 

groeten, Karin