probleem bij branden video

Cornelis-Tielkemeijer schreef op 15.01.2025 om 13:40 uur

Programma ; Magix video pro X16 versie 22.01.253 (UPD3) ug code 8481 KA1

pc ; Asus ACPI x64 - pc , Intel 12th Gen Intel Core i9-12900K 33.19 GHz , grafische kaart Nvidia GeForce RTX 3070 Ti

32 Gb RAM geheugen

besturings systeem Windows 11 Pro versie 23H2

probleem ; bij het branden krijg ik de melding ; actualiseer de driver van uw grafische kaart , hardware codering is gedeactiveerd.

ik heb de nieuwste Nvidia updates van de grafische kaart geinstaleerd , dit doe ik na iedere Windows update .Bij de Magix programma instellingen : Video-uitvoer naar extern apparaat : is de video uitvoer geactiveerd ( aangevinkt) maar er wordt geen apparaat aangegeven.Bij ; hardware versnelling ; staat bij import , verwerking en export de RTX3070 Ti vermeld .

Wat moet ik doen om de hardware versnelling geactiveerd te krijgen ?

Reacties

Bol schreef op 15.01.2025 om 15:32 uur

@Cornelis-Tielkemeijer

Hallo Cornelis,

....bij het branden krijg ik de melding: "actualiseer de driver van uw grafische kaart , hardwareversnelling is gedeactiveerd".

Dit is geen foutmelding!! Als u op een DVD gaat branden, dan kan het zijn dat u de melding krijgt: "actualiseer de driver van uw grafische kaart, hardwareversnelling is gedeactiveerd". Tijdens het branden op een DVD wordt de hardwareversnelling niet ondersteund en wordt uitgezet, maar het brandproces wordt dan voorgezet met Mixdown.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.01.2025 om 16:34 uur

@Cornelis-Tielkemeijer

Hallo Cornelis,

Ik zie, dat u mijn antwoord als oplossing hebt gemarkeerd.

Bedankt👍daarvoor.

Succes met het branden van uw filmprojecten.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-