Probleem bij branden dvd in Video de Luxe 17 (interne fout opgetreden)

Wiebe schreef op 25.06.2011 om 17:59 uur

Bij het branden van een video van ca 35 min op DVD in Video de Luxe 17 stopt na herhaalde pogingen het proces telkens na stap 4 van 6.

Na het encoderen komt de melding: "Branden afgebroken met volgende fout: interne fout tijdens de bewerking. Parameterfout (ongeldig request)".

Ik heb voor zover mogelijk en ik daar zicht op had de punten 1 t/m 5 van de volgende site afgewerkt: 

http://support2.magix.net/customer/nl/node/121. Helaas zonder resultaat.

Nog geen maand geleden en ook vele keren daarvoor in hetzelfde programma probleemloos gebrand. Ben me niet bewust van wijzigingen in soft- of hardwaere die van invloed kunnen zijn en gebruik dezelfde dvd's.

Wie heeft heeft de verlossende oplossing?

Reacties

Polders schreef op 26.06.2011 om 10:42 uur

Beste Wiebe, als het programma cica een maand eerder goed heeft gefunctioneerd is het misschien te proberen of met Systeemherstel alle instellingen van voor een maand terug kunnen worden hersteld. Ga naar Start, type Systeemherstel, start Systeemherstel, kies herstellen naar een eerdere datum. Daar zijn de vorige data zichtbaar met de wijzigingingen. Ook is het daar mogelijk meerdere data te laten zien door het vinkje te plaatsen linksonder.

Kies een datum ruim voordat de beschreven problemen begonnen.

Veel succes

suusonline schreef op 07.02.2017 om 10:31 uur

Ik heb hetzelfde probleem na het opnieuw instaleren van het programma vanwege een andere fout. Helaas kan ik de 5punten niet inzien die Wiebe geprobeerd heeft. Hoe kan ik alsnog mijn dvd branden?

mi-bo schreef op 07.02.2017 om 12:43 uur

Suusonline,

U reageert op een vraag van 6 jaar geleden, misschien een optie plaats dit probleem onder met Uw eigen account op het forum, met gelijk een omschrijving wat het probleem is welk Win systeem U gebruikt en met welk MAGIX product U een probleem heeft

Gr

Michael