Ivm. upgrade pc kan ik deze pas over ca. 2 maanden gebruiken voor editing. Als ik nu de upgrade X14 aanschaf kan ik deze b.v. 2 maanden later installeren zodat ik vanaf deze datum de 1 jaar upgrade s ontvang
Wanneer u direct Pro X14 aanschaft, dan wordt deze na betaling direct geregistreerd. U krijgt alle updates die zijn of worden uitgebracht voor Pro X14. Magix Duitsland hebt de van VDL 2023 en Pro X14 de updategarantie verlaten. Wanneer u Pro X14 aanschaft, dan is deze voor life-time (inclusief alle updates). Zie de afbeelding. Omdat u een Pro X versie hebt, kunt u deze upgrade ad: € 139,00
......ik begrijp dat over 1 jaar geen X15 komt maar ook na 1 jaar alle upgrades/versies gratis zijn....
Nee, uw aanname is onjuist. Waarschijnlijk, wordt er volgend jaar rond mei / juni 2023 Pro X15 op de markt gebracht. U kunt Pro X14 na herinstallatie weer volledig installeren incl. de uitgebrachte updates. Pro X14 blijft uw eigendom. U kunt dan weer Pro X14 en Pro X15 installeren, alleen niet tegelijk opstarten.
Wederom is het antwoord "Nee". Zoals ik al eerder heb beschreven, hebt Magix Duitsland de updategarantie verlaten. U kunt Pro X14 niet meer gratis upgraden naar Pro X15!! Wel kunt Pro X15 tegen de upgradeprijs aanschaffen. Waarschijnlijk voor € 139,00??