Persoonlijk vind ik dit niet logisch, want je start een nieuwe functie om een andere af te sluiten.
Hallo René,
VdL werkt met tabbladen, waarbij je steeds heen en weer kunt schakelen als je dat wilt, dat lijkt me niet zo onlogisch en het is een veel toegepaste methode.
Ik was in mijn vorig leven een programmeur en deze oplossing hebbern wij nooit toegepast.
Wij sloten een functie af om naar de vorige functie terug te keren.
Hoe lang is dat geleden, Rene? En: Een mens is nooit te oud om te leren.
Even terug komende op mijn antwoord, U heeft het niet over een nieuwe functie, maar terug gaan, in VDL 2013 is het mogelijk om via de tijdlijn diverse projecten op te starten, mijn vraag no een keer wat is Uw bedoeling
Rechts boven in je venster heb je 3 tapbladen; bewerken, branden en exporteren
dit zijn de 3 hoofdfuncties van het programma
1* op het tapblad bewerken kan je je "film"vormgeven, effecten toepassen, knippen,kopieren en alles wat je maar wil om tot het gewenste resultaat te komen. Ik plaatste film tussen haakjes omdat ik de opmerking verwacht dat het woord film hier nog niet op zijn plaats is, mais bon....
2* op het tapblad branden zie je links boven in het venster nog 2 tapbladen verschijnen; preview en bewerken
2a* het tapblad bewerken dient om het menu dat je straks te zien krijgt op je dvd speler aan te passen naar eigen wensen
2b* het tapblad preview is om het menu dat je net maakte in "bewerken" uit te proberen.
Ik denk dat de verwarring voortkomt omdat er 2 tapbladen "bewerken" zijn in deze functie en ze beiden een totaal andere functie hebben
3* er is dan nog een tapblad exporteren maar persoonlijk gebruik ik altijd de functies exporteren die terug te vinden zijn in de menubalk onder "bestand"
Je teruggaan naar de "manager", ik denk dus dat je het tapblad "bewerken" bedoelt rechts boven op het scherm.