Pop-up schermpjes Vegas Pro 15 wijken af sinds Windows 11

Martin-vanderReijden schreef op 31.01.2022 om 10:34 uur

L.S.,

Zoals u kunt zien op deze screen captures worden sinds Windows 11 de pop-up schermpjes niet meer correct weergegeven. Het 1e schermpje is de normale weergave en het 2e schermpje zoals die nu wordt getoond. Het misvormde schermpje is ook niet meer te schalen of aan te passen. Ze zijn onwerkbaar geworden.

Heeft u voor mij een oplossing? Een instelling in Windows 11 misschien? Update Vegas Pro?

Onderstaande afbeeldingen betreft Vegas Pro 15 , maar ook in andere programma's komt dit voor. Comptabiliteit aanpassen helpt niet.

Hgr., Martin van der Reijden

Reacties

mi-bo schreef op 31.01.2022 om 10:48 uur

@Martin-vanderReijden

Beste Martin.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Het probleem zou beste kunnen zijn dat U met Windows11 werkt en VEGAS PRO15 niet zal werken onder Windows 11.

Voor VEGAS PRO 19 is men in VS nog bezig om het vrij te geven voor WINDOWS 11

Maar misschien kunt U de oproep beter plaatsen via

https://www.vegascreativesoftware.info/us/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Martin-vanderReijden schreef op 31.01.2022 om 10:52 uur

Bedankt en duidelijk, maar wie gaat dat betalen😁

mi-bo schreef op 31.01.2022 om 11:07 uur

@Martin-vanderReijden

Beste Martin,

Dank voor Uw Feedback

Wat bedoelt U precies met wie gaat dat betalen, onder Windows 10 werkte Uw programma perfect. wie heeft Windows 11 op Uw pc gezet( die persoon is er schuldig aan dat VEGAS PRO 15 niet meer goed werkt)

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Martin-vanderReijden schreef op 31.01.2022 om 11:16 uur

Beste Michael,

Als voormalig programmeur (ben nu 84) heb ik zelf Win11 geïnstalleerd. Uit uw 1e antwoord concludeer ik dat ik weer voor €€€ een update moet aanschaffen. En Vegas Pro 15 voldoet voor mij nog steeds.

Hgr., Martin

mi-bo schreef op 31.01.2022 om 11:37 uur

@Martin-vanderReijden

Beste Martin,

Dank voor Uw Feedback,

U bent nergens toe verplicht,( als voormalig programmeur, zal U de weg beter de kunnen bewandelen als ik),terug zetten naar Windows 10 ( ondersteund tot 2025 ) zal een optie kunnen zijn,

en anders overwegen een abonnement van VEGAS 19

https://www.vegascreativesoftware.com/nl/vegas-pro/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

2x Wijziging aangebracht omdat link van VEGAS niet goed was

Bol schreef op 31.01.2022 om 13:19 uur

@Martin-vanderReijden

Hallo Martin,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Ik begrijp uw dilemma maar al te goed, alleen dit het forum is voor Magix gebruikers en niet voor Vegas gebruikers. U kunt het beste uw vraag stellen op het Vegas Forum. Zij kunnen u de juiste antwoorden geven op al uw vragen over Vegas Pro 15. Ook of deze goed werkt onder Windows 11. Als u daar nog geen account hebt, moet u er een aanmaken.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 31.01.2022, 13:32, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-