Pop up niet leesbaar

ikon-ikon schreef op 11.09.2018 om 07:57 uur

Sedert een maand heb ik de laatste nieuwe ProX gedownload.(waaraan ik zeker wat met grote moeite moet wennen)

Wanneer ik een nieuw project start, krijg je een pop up venster met mogelijkheden om aan te klikken.

Het is echter niet volledig leesbaar omdat het lettertype te groot is.

Heb ik ook wanneer ik bv tabblad effecten heb enz...

voorbeeld:

waarschijnlijk een instelling die verkeerd is maar DE WELKE?

Johan

Reacties

mi-bo schreef op 11.09.2018 om 09:13 uur

@ikon-ikon

Johan

Als U er zelf vanuit gaat dat er vermoedelijk een instelling verkeerd staat.

Ga naar bestand-instellingen-instellingen terug zetten naar standaardwaarde.

(dan staan alle instellingen weer zoals het MAGIX product is geleverd)

Mvg

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m.met tik fouten.

Bol schreef op 11.09.2018 om 09:30 uur

Hallo Johan,

Als het bovenstaande antwoord geen uitkomst biedt, kijk dan eens bij alle instellingen / systeem / beeldscherm /Schaal en Lay-out. Misschien staat de grootte van tekst etc... op 125%. Als dat zo is zet deze terug op de aanbevolen 100%

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.09.2018, 09:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ikon-ikon schreef op 13.09.2018 om 22:49 uur

Beste,

Het bleek geen instelling te zijn maar een onvolledige installatie. Nu blijkt alles naar behoren te werken.

grote dank

Johan

Bol schreef op 13.09.2018 om 23:00 uur

Hallo Johan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat na een volledige installatie van Pro X het probleem na ca. één maand eindelijk is opgelost.

Ik wens je veel succes met het samenstellen van je projecten.

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.09.2018, 10:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 14.09.2018 om 11:05 uur

@ikon-ikon

Johan,

Een goed bericht dat U weer verder kan met Uw mooie hobby, en de oplossing op het Forum heeft gezet.

Nu kan de topic gesloten worden.

Mvg

Michael