PNG bestanden worden niet getoond.

jvandekasteele schreef op 11.02.2018 om 15:07 uur

Ik heb Deluxe versie 16.0.4.102.

Vandaag was ik aan het editen en wilde ik een PNG bestand in mijn video gebruiken. Ik ga naar de in-programma resource browser en zie dat de directory waar mijn plaatjes staan alleen maar GIF en JPG herkent.

Ik kan wel PNG's slepen vanuit een window direct de editor in, dus de editor herkent het formaat wel. Alleen worden ze dus niet weergegeven.

Hoe kan ik PNG's zichtbaar maken in de resource browser van de editor?

Reacties

Bol schreef op 11.02.2018 om 15:29 uur

Hallo,

Ik heb Video deluxe (2017) versie 16.0.4.102 niet op mijn PC staan, omdat ik VDL 2017 via de updategarantie geüpdatet heb naar VDL 2018 versie 17.0.2.159.

In VDL 2017 heb ik nog nooit uw probleeme ondervonden. In de mediapool (resource browser) van Video deluxe 2018 zijn deze PNG bestanden gewoon zichtbaar en kan ik deze van uit de mediapool op de tijdlijn zetten.

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 12.02.2018, 13:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.02.2018 om 15:52 uur

Jeff,

PNG bestanden worden normaal opgeslagen in mijn afbeeldingen.

Vandaar uit is het direct te importeren in MAGIX vdl 2017

Groeten

Michael

Bol schreef op 11.02.2018 om 18:31 uur

Hallo,

Het doet er niet toe, in welke mappen op uw pc de PNG afbeelding staan. Deze afbeeldingen kunnen in elke map van uw PC staan. Manoeuvreer via de mediapool naar de map, waar u de PNG beelden opgeslagen heeft staan.

Dit doet u zo:

• start VDL 2017 op
  • klik op het tabblad "Import / computer"
  • ga naar de map waar u PNG afbeeldingen heeft opgeslagen
  • sleep de afbeelding vanuit deze map naar de tijdlijn

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 12.02.2018, 13:46, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jvandekasteele schreef op 12.02.2018 om 01:58 uur

Wie is Jeff? (is het forum door de war en staan verkeerde antwoorden onder mijn topic?)

Als niet dan.... fijn dat ze in de mediapool van VD2018 te vinden zijn... maar wat heeft dat met mijn vraag te maken?

De directory waar mijn resource browser op staat bevat letterlijk honderden PNG's die niet weer gegeven worden.

Alleen GIF en JPG worden weergegeven. De plaatjes vanuit windows verkenner de editor inslepen, lijkt me niet de bedoeling. Waar is de resource browser anders voor?

Bol schreef op 12.02.2018 om 10:09 uur

Hallo,

Mijn excuus, dat ik u Jeff heb genoemd. Ik kijk altijd, voor ik een vraag beantwoord of de vragensteller meerdere vragen op dit forum heeft gesteld. zo ook nu, ik zag dat u een  vraag in het Engels heeft gesteld en deze is beantwoord door ene Jeff. Zie uw vraag "CC claim on Youtube for a by Magix created loop?".

Wat bedoeld u precies met mijn resource browser? Ik ben er vanuit gegaan dat u onder mijn resource browser de mediapool van VDL 2017 bedoelde.

Groet,

Bol

PS. Ik heb de naam Jeff weggehaald bij de aanhef van mijn antwoorden.

Laatst gewijzigd door Bol op 12.02.2018, 13:49, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-