Reacties

mi-bo schreef op 21.09.2011 om 13:25 uur

Uw verhaal gelezen, veel plug-ins die in de 17 staan worden automatisch overgenomen in de MX versie als U bi jde programma's op de Pc heeft staan.

het zijn aparte plug-ins de dvd van 17 in de driver U geeft aan waar het in geinstalleerd dient te worden ( MX) en het wordt geinstalleerd.

Succes met het mooie Magix product

sorry slip op de pen" Driver" moet zijn, dvd -lezer of brander

Cinecor schreef op 21.09.2011 om 16:54 uur

Het is inmiddels duidelijk. De plug-ins die bij 17 zijn geïnstalleerd kunnen  gewoon gebruikt worden in MX nadat die laatste versie geïnstalleerd is. Vanaf de DVD van 17 hoeft dus niets naar MX geïnstalleerd te worden. Wat het met een "driver" te maken heeft is me niet duidelijk. Hoe zou trouwens de DVD van 17 iets moeten weten van MX als die nog niet bestond?

lucky_me schreef op 23.09.2011 om 12:56 uur

Hallo

Is het bij u gelukt om de plug-ins uit de 17 in de MX versie te krijgen? Bij mij is dit geen succes gebleken, of misschien doe ik ook iets fout?

mvg

Luc

Cinecor schreef op 23.09.2011 om 16:51 uur

 Destijds heb ik bij het installeren van 17HD Premium Speciale editie de volgende twe plug-ins geïnstalleerd: proDAD Adorage 11 en pro DAD Mercalli2. Ik heb nu eveneens Vdl Premium MX geïnstalleerd en daarin kan ik genoemde plug-ins nu gewoon gebruiken. In Heroglyph en Vasco da Gama ben ik niet geïnteresseerd dus die heb ik destijds achterwege gelaten.

wim-reijerse schreef op 24.09.2011 om 01:58 uur

Alle plugins zijn bij mij automatisch overgenomen naar

 VDL MX premium, maar alleen Heroglyph krijg ik niet aan de gang. Er wordt gemeld dat ik de plugin moet actualiseren. De serviceupdates van Prodad heb ik geïnstalleerd. Wat kan ik doen om de plugin te laten werken, nu schakel ik over naar de luxe 17, maak van de titel een AVCHD bestand, die ik dan weer importeer in MX. Wel een beetje omslachtig !

Cinecor schreef op 24.09.2011 om 09:10 uur

 Hoewel ik feitelijk Heroglyph niet gebruik heb ik ter ondersteuning even een proef gedaan met installeren. Dat gaat in 17HD Premium uitstekend en functioneert ook. Ga ik dan naar VdL MX dan staat Heroglyph wel vermeld bij effecten in de mediapool, maar werken doet ie niet. Hetzelfde verschijnsel als bij wim-reijerse dus. Hoe lossen we dat op?