Ik gebruik Magix video Deluxe 2018 en krijg de melding dat er plug-ins beschikbaar zijn en na opnieuw opstarten zichtbaar zijn. Maar na opnieuw opstarten krijg ik deze melding gewoon opnieuw.
Ik heb je probleem kunnen reproduceren. Ik zie op het screenshot van jouw, dat het scannen is geactiveerd. Wanneer je VDL 2018 opstart dan gaat hij wederom scannen, met als gevolgd dat je telkens weer het schermpje krijgt met de mededeling X plug-ins gevonden. Wanneer je b.v. het effect positie/grootte aanklikt, dan krijg je deze melding niet meer.
Inderdaad melding verdwijnt, maar als ik bij de volgende opstart opnieuw scan geeft hij hetzelfde weer (33 plug-ins gevonden). Zijn deze plug-ins actief of niet?
Al doe je het 100 keer, dan zal er steeds het getal 33 verschijnen, tenzij er één plug-in is toegevoegd, dan zal er geen 33 maar het getal 34 verschijnen.
Het ontgaat mij in het geheel, wat Mi-Bo nou precies met zijn bovenstaande antwoord wilt aangeven. Het voegt niets toe aan wat er als antwoord al is gegeven. Zoals ik al eerder heb aangegeven is, dat het aantal plug-ins worden aangepast, wanneer je plug-ins toevoegt. Vanmorgen gaf deze bij mij aan dat ik 16 plug-ins had, nadat ik vanmiddag Hitfilm geïnstalleerd had en op scannen klikte, is dit nu 21 plug-ins geworden. 16 plug-ins + de 5 plug-ins van Hitfilm maakt 21 plug-ins. zie afbeeldingen
als de activatie op Scannen blijft staan, wordt elke keer als U MAGIX vdl 2018 opstart, de optie scannen opgestart, dit is niet de bedoeling heb ik begrepen, vandaar mij suggestie, zet het activeren op een ander icoon bv titelbewerking, en als MAGIX vdl 2018 dan wordt opgestart is het niet met scannen.
Wat Mi-Bo in bovenstaand als antwoord geeft, had ik al in een van mijn eerdere antwoord al aangegeven: "Wanneer je b.v. het effect positie/grootte aanklikt, dan krijg je deze melding "Scannen" niet meer. Je kan elk ander item aanklikken behalve die van "Extra effecten"