Reacties

Bol schreef op 07.12.2017 om 23:32 uur

Hallo Leon,

Krijg je ook te zien welke plug-ins beschikbaar zijn?

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 07.12.2017, 23:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leon64 schreef op 08.12.2017 om 09:35 uur

Hallo,

Dit is wat ik te zien krijg.

Groeten Leon.

Bol schreef op 08.12.2017 om 10:16 uur

Hallo Leon,

Ik heb je probleem kunnen reproduceren. Ik zie op het screenshot van jouw, dat het scannen is geactiveerd. Wanneer je VDL 2018 opstart dan gaat hij wederom scannen, met als gevolgd dat je telkens weer het schermpje krijgt met de mededeling X plug-ins gevonden. Wanneer je b.v. het effect positie/grootte aanklikt, dan krijg je deze melding niet meer.

Succes,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leon64 schreef op 08.12.2017 om 11:30 uur

Hallo,

Inderdaad melding verdwijnt, maar als ik bij de volgende opstart opnieuw scan geeft hij hetzelfde weer (33 plug-ins gevonden). Zijn deze plug-ins actief of niet?

Groeten Leon.

Bol schreef op 08.12.2017 om 12:32 uur

Hallo Leon,

Volgens mij is het zo, wanneer je op scannen klikt, wordt er gekeken of er nieuwe plug-ins zijn bijgekomen.

Het getal 33 plug-ins, bij jouw, geeft aan dat er 33 plug-ins zijn gevonden en zijn geïnstalleerd.

De tweede zin spreekt voor zich. De nieuw toegevoegde plug-ins worden pas na opnieuw opstarten zichtbaar in Video de luxe.

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 08.12.2017, 12:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Leon64 schreef op 08.12.2017 om 13:24 uur

Ok bedankt.

Deze melding krijg ik al meer dan een week en zelfs na 50 maal opnieuw opgestart te hebben. Het programma werkt volgens mij perfect.

Groeten Leon.

Bol schreef op 08.12.2017 om 14:00 uur

Al doe je het 100 keer, dan zal er steeds het getal 33 verschijnen, tenzij er één plug-in is toegevoegd, dan zal er geen 33 maar het getal 34 verschijnen.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.12.2017 om 14:37 uur

Leon,

Alles gelezen, misschien een optie als U bv.titel bewerking aan klik en U start de volgende keer op is Uw probleem opgelost.

deze optie is na download update van 159 mb via help, online actualiseren.

zie https://www.magix.info/nl/forum/overzichtelijke-verbetering-na-download-update-van-08-12-2017--1199483/

en wilt U toch kijken hoeveel plug-ins geactiveerd zijn kan u dat weer activeren, en direct daarna bv. titelbewerking aanklikken

Groeten

Michael

Bol schreef op 08.12.2017 om 15:11 uur

Hallo Leon,

Het ontgaat mij in het geheel, wat Mi-Bo nou precies met zijn bovenstaande antwoord wilt aangeven. Het voegt niets toe aan wat er als antwoord al is gegeven. Zoals ik al eerder heb aangegeven is, dat het aantal plug-ins worden aangepast, wanneer je plug-ins toevoegt. Vanmorgen gaf deze bij mij aan dat ik 16 plug-ins had, nadat ik vanmiddag Hitfilm geïnstalleerd had en op scannen klikte, is dit nu 21 plug-ins geworden. 16 plug-ins + de 5 plug-ins van Hitfilm maakt 21 plug-ins. zie afbeeldingen

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 08.12.2017, 15:18, in totaal 3 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.12.2017 om 15:38 uur

Leon,

Ik hoop dat U mijn antwoord begrijpt.

Proberen kan geen kwaad.

als de activatie op Scannen blijft staan, wordt elke keer als U MAGIX vdl 2018 opstart, de optie scannen opgestart, dit is niet de bedoeling heb ik begrepen, vandaar mij suggestie, zet het activeren op een ander icoon bv titelbewerking, en als MAGIX vdl 2018 dan wordt opgestart is het niet met scannen.

Groeten

Michael

Bol schreef op 08.12.2017 om 15:39 uur

Wat Mi-Bo in bovenstaand als antwoord geeft, had ik al in een van mijn eerdere antwoord al aangegeven: "Wanneer je b.v. het effect positie/grootte aanklikt, dan krijg je deze melding "Scannen" niet meer. Je kan elk ander item aanklikken behalve die van "Extra effecten"

Laatst gewijzigd door Bol op 08.12.2017, 15:48, in totaal 3 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.12.2017 om 15:57 uur

Leon,

Ik hoop dat U geholpen bent met de reactie die is gegeven.

En wens U veel montage plezier met het mooie MAGIX video Deluxe Montage pakket 2018.

mooie feestdagen toegewenst ( met veel opname plezier) en een bruisend 2018.

Groeten

Michael

Leon64 schreef op 08.12.2017 om 15:58 uur

Ok heren,

Bedankt voor de reacties

Groeten Leon.

Bol schreef op 08.12.2017 om 16:08 uur

Graag gedaan, veel montage plezier.

PC -1-

PC -2-