Gisteren de upgrade geinstalleerd van Photostory deluxe versie 2018. Het programma crasht voortdurend. reeds na enkele minuten loopt het vast en krijg ik de melding dat het programma moet afgesloten worden.
misschien een optie,via verkenner dit intoetsen C:\Programdata\magix\ dan wordt bij u in de lijst Fotostory 2018 zichtbaar.
kijk of bij blauwe optie installation ini geen beschadiging aanwezig is, ini verwijderen en opnieuw installeren ( mogelijk bij opstart gebeurt dit automatich )
Ook is het mogelijk via https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ inloggen mijn producten uncheck te doen bij de Pc\laptop die crash, en het programma opnieuw installeren , daarna via help extra programma installeren, en dan online actualiseren.
al het bovenstaande advies uitgeprobeerd - niets helpt. ik vrees dat het verwijderen wordt en daarna opnieuw installeren zeker? hopelijk dan met meer succes
ik heb alle instructies om het programma opnieuw te installeren gevolgd. Dit was opnieuw een grote klus. het prgrogramma Music Maker dat blijkbaar terzelfdertijd wordt geïnstalleerd heb ik na één volle nacht geannuleerd.
dit alles heeft helaas tot op heden nog geen oplossing gebracht, nog steeds krijg ik na enkele minuten een foutmelding en wordt het programma afgesloten
ik heb alle instructies om het programma opnieuw te installeren gevolgd. Dit was opnieuw een grote klus. het prgrogramma Music Maker dat blijkbaar terzelfdertijd wordt geïnstalleerd heb ik na één volle nacht geannuleerd.
dit alles heeft helaas tot op heden nog geen oplossing gebracht, nog steeds krijg ik na enkele minuten een foutmelding en wordt het programma afgesloten
grtn patrick
Hallo Patrick,
Jammer dat het nog niet gelukt is om Photostory deluxe versie 2018 opnieuw en goed te installeren. U had het gratis programma Music Maker niet mee hoeven te installeren.
Persoonlijk, zou ik het nog eens als volgt proberen:
De-installeert Photostory deluxe 2018 / Music Maker op de gebruikelijk manier via een programma verwijderen of wijzigen van Windows
Het doet mij een genoegen, dat u eindelijk een werkende Photostory 2018 heeft. Heeft u ook al een actualisatie (update) uitgevoerd en ook de gratis download gedaan?
bij het aanklikken van de actualisatie, blijft er nu een windows schermpje staan met als opschrift: .... waiting for application to terminate en dat staat daar reeds geruime tijd...
Volgens mij geeft het schermpje aan, dat voordat er geüpdatet kan worden, Photostory afgesloten wordt. Waarom het niet goed afsluit, daar kan ik u hiervandaan geen antwoord opgeven. Dit kan nog van alles zijn. Ik zie wel dat het blijft hangen op 2 operations. Welke dat zijn kan ik ook hiervandaan niet zien.
zet tijdelijk u internet security / virusscanner uit.
start Photostory op als administrator. Dit doet u zo. Ga met de muis op de snelkoppeling staan en klik op de rechtermuisknop en kies dan: "Als administrator uitvoeren"
alle instructies gevolgd - actualisatie startte niet meer automatisch - dan maar handmatig aangeklikt - vervolgens startte het download process - vervolgens sloot Magix en krijg ik terug het 'Magix Update Programm scherm' en 'waiting for application to terminate'
ook op de Magix support link die je mij doorstuurt doe ik een onverwachte vaststelling : wanneer ik inlog krijg ik de melding dat ik nog geen geregistreerde producten heb. terwijl ik op mijn persoonlijke pagina meerder Magix geregistreerde producten zie staan. alleen op de support pagina's niets ??