PC crasht bij bewerken en bij branden van film.

PRICH schreef op 08.05.2009 om 09:06 uur
Video deluxe 15 Premium:"Dikwijls foutmelding:"Verzoek om geheugentoewijzing mislukt.Misschien is er geen geheugen beschikbaar,of is er interne fout opgetreden". Was zo met PC op XP SP3 en 1GB RAM.  Nieuwe PC,quad processor, met Vista en 4GB RAM: idem.  Kan dus onmogelijk een film van +/- 45 minuten opmaken. Steeds geraak ik uiteindelijk vast en moet ik PC herstarten. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? Mvg, Richard."

Reacties

mi-bo schreef op 08.05.2009 om 18:31 uur
Een paar vragen, geregistreerd bij Magix,
23 Mb up-load binnen gehaald via online actualiseren.
Zijn er geen stuukenproject die te kort zijn en het probleem met overgangen is de ene overgang is nog niet berekend en het andere moet weer berekend worden,evt bij post intern naast logout heeft u meer informatie, gr mi-bo
ParadiseBird schreef op 14.06.2009 om 18:45 uur
Hallo Richard,

Heb precies hetzelfde probleem op mijn notebook, tijdens encoderen naar dvd krijg ik deze melding. Eerst bij Win XP, nu bij Win 7, heb geheugen uitgebreid naar 4GB, sluit overbodige programma's en services, en dan zie ik dat de geheugenbelasting rond de 2GB komt en dan komen deze meldingen.

De notebook specs zijn: Fujitsu Siemen Amilo XI 2528, CPU Intel core duo T8100 2.10GHz, Nvidia Geforce  8600M GS 256 MB embedded memory, 2 x 300 GB HDD.

Weet je inmiddels al wat, of heeft iemand anders een oplossing?