Overschakeling van MVPX12 naar MVPX13

Reacties

Trast6 schreef op 05.05.2022 om 19:25 uur

Hallo Rob en Michael,

Nogmaals bedankt voor jullie reactie, ik vind dit een echte steun.

1 Alle programma's en Windows 11 staan op de SDD schijf. De andere schijf (7200tr/min) dient voor opslag.

2 Op mijn computer staat Microsoft Visual C..2015- 2019 x64 versie 14.27.29112.0 Mag of kan ik de recentere versie downloaden?

Ik ga nu ook proberen mijn probleem voor te leggen bij Magix, hopelijk krijg ik dan een oplossing.

Ik hou jullie op de hoogte, nogmaals bedankt.

Vriendelijke groetjes,

Marc

mi-bo schreef op 05.05.2022 om 20:04 uur

@Trast6

Beste Marc.

Windows11 en MAGIX programma staat op de ssd schijf, daar laat U de projecten in, en bewerkt ze op de ssd schijf, en daarna exporteer U het geheel naar de 7200 toeren schijf, of bewerkt U de projecten ook in de 7200 toeren schijf, als dit zo is zou hrt best kunnen dat daar het probleem zit

De laatste opgegeven Microsoft Visual link kunt U zonder problemen downloaden

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 05.05.2022 om 20:54 uur

@Trast6

Hallo Marc,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u uw Videokaart probleem gaat voorleggen bij MAGIX Support. Laat ons weten wat zij u als antwoord geven.

Zelf exporteer ik regelmatig zonder problemen mijn MVP-filmprojecten naar een 2TB harde schijf 7200tpm. De hardwareversnelling staat gewoon op Nvidia Geforce GTX 1660Ti. Het enige wat ik zie is, dat de export iets langer duurt, maar geen enkele Videokaart problemen.

Zelf heb ik vermoeden, dat als u de laatste versie van Microsoft Visual C..2015- 2022 x64 installeert uw probleem is opgelost. Download en installeer: https://aka.ms/vs/17/release/vc_redist.x64.exe en deze: https://aka.ms/vs/17/release/vc_redist.x86.exe

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvulling

Laatst gewijzigd door Bol op 05.05.2022, 21:00, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Trast6 schreef op 22.05.2022 om 16:55 uur

Hallo Rob en Michael,

Eindelijk kan ik jullie op de hoogte brengen van mijn lang verhaal. Magix suport heeft na al mijn computer gegevens te hebben opgevraagd een DXDIAG over mijn Directx gekregen . Dan moest ik de laatste drivers van mijn videokaart instaleren. Dit hadden we al gedaan op jullie aanraden. Daarna vroegen ze om een magixsyscheck uit te voeren. Dit moet blijkbaar ook in orde zijn geweest want hun volgende vraag was om alles grondig te verwijderen( ook verborgen mappen) Zie jullie berichten.

Mijn antwoord daarop was dat dit al in de computerwinken was uitgevoerd en dat ik de verborgen bestanden niet vond in windows 11. Dit is dan wel gelukt maar het resultaat was schokkkende beelden en vastlopen.

Ik heb dan gisteren dit nogmaals herhaald met blijkbaar een beter resultaat. ik kon al enkele uren monteren zonder problemen. Dit wil nog niet zeggen dat het volleig is opgelost,want ik zit nog met een vraag.

Ik moet eerst vpx13 basis--1623157566 instaleren en daarna pach 151--1648139241, tussen deze twee in krijg ik een gele diehoek met de vraag om update Notifier (van magix )af te sluiten. Ik heb dat genegeerd, maar toch heb ik verschillend resultaat. Zou het kunnen dat dit er iets mee te maken heeft?

Mijn conclusie is dat jullie me in de goede richting hadden gestuurd, maar ik vond (of vind) de weg niet.

Vriendelijke groeten en bedankt voor jullie hulp?

Marc

mi-bo schreef op 22.05.2022 om 17:55 uur

@Trast6

Beste Marc.

Dank voor Uw uitgebreide Feedback.

Update Notifier, moet U altijd Oke doen, dit komt van MAGIX, hun controle ,

Via hulp, online actualiseren kunt U altijd kijken zolang update service (365 dagen) niet is verlopen of er een nieuwe Patch is.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVPX13.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 22.05.2022 om 18:21 uur

@Trast6

Hallo Marc,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u al enkele uren kon / kan monteren zonder problemen.

Zelf heb ik update Notifier (nog) nooit geïnstalleerd. Maar als u deze wel wilt installeren, zie dan eens deze link: Installeren / Configureren van "MAGIX Update Notifier" (Connect)

U hebt het over VPX13 basis--1623157566 en de patch 151--1648139241. De getallen, die u laat zien, is voor mij onbekend en ook niet relevant. VPX13 versie 19.0.1.103 is / was de basisversie na VPX12. Na verschillende updates is / was VPX13 versie 19.0.1.2.155 de allerlaatste versie. Wanneer uw updategarantie datum nog niet is verlopen, dan kunt VPX13 versie 19.0.2.155 vanaf 20-05-2022 gratis upgraden naar de Pro X14 versie 20.0.1.159 (basisversie).

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 22.05.2022, 18:29, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Trast6 schreef op 23.05.2022 om 21:12 uur

Hallo Rob,

MVPX13 die ik monenteel gebruik is wel degelijk versie 19.0.2.155 dus de laatste. Een vraagje zou U me aanraden om over te schakelen naar MVPX14, of laat ik het beter zo. In hun reclame staat dat deze stabieler zou zijn. Als nieuwkomer van Magix ( vroeger Pinnacle) vind ik dat ze vrij vlug overgaan naar een nieuwe versie. Door mijn laatste ervaringen heb ik het niet echt meer voor de versie 13 ( dit heeft niets met bijgeloof te maken hoor).

Vriendelijke groeten,

Marc

Bol schreef op 23.05.2022 om 21:54 uur

@Trast6

Hallo Marc,

Zolang ik vanaf 2005 Magix programma's gebruikt, wordt er elk jaar een nieuwe versie uitgebracht. Als uw updategarantie datum nog niet is verlopen, dan zou u Pro X13 gratis kunnen updaten naar Pro X14. Zelf heb ik Pro X14 nog te kort op mijn PC staan, om u een objectief antwoord te kunnen geven. Maar het lijkt er wel op, dat het sneller en verbeterd is. Het is aan of u de sprong durft te wagen. Volgens mij hebt u de basisversie installatiebestand voor Pro X13 en de laatste updatebestand versie 19.0.2.155. Als Pro X14 u niet bevalt, kunt u altijd nog terugvallen op Pro X13.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.05.2022, 21:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-