bij het maken van een nieuw project krijg ik tijden het monteren oude opnames tussendoor terwijl het geluid gewoon door gaat. dit blijft gebeuren ook als ik het project opnieuw aanmaak
maar het gaat over analogebeelden en met MAGIX Video Easy heeft U 1 spoor voor de beelden en zit het geluid van de opname vast aan het beeld(alles in 1).
Komen de beelden niet van een bandje waar eerst opnamen hebben op gestaan en later weer andere opnamen er overheen zijn opgenomen( dan is het mogelijk dat er oudere opnamen tussen de nieuwe beelden zitten( oorzaak bandje tussentijds even bekijken en het bandje uit de camera halen en later weer opname maken).
het is zo dat het fragment waar ik het over heb bij diverse projecten voor komt
dit gebeurd vaak na de eerste minuut. ik heb 1 keer een foutmelding gehad tijdens het opstarten van video easy. ik heb het gevoel dat het daarmee te maken heeft gehad, want toen was ik met de "oude" video bezig. en het programma had het dat het programma eventueel opnieuw geïnstalleerd moet worden. dit heb ik gedaan, maar niet eerst ge-deïnstaleerd
kan ik easy video verwijderen en opnieuw instaleren, of moet ik deze eerst deactiveren, daarna verwijderen en opnieuw instaleren
Eerst C:\programdata\magix\ dan ziet u vanzelf MAGIX Video easy staan. Installation verwijderen,dan naar magix.com inloggen mijn producten,uncheck bij de Pc/laptop waar het programma opstaat,
akkoord.
Dan daar vandaan via installatie programma het weer installeren mits U een dvd heeft.
Dan als het geheel is geinstalleerd via help online actualiceren de patch binnen halen die het programma nodig heeft.
Let op!! Je moet eerst Video Easy 6.0 de-installeren via "een programma verwijderen of wijzigen" van Windows. Daarna kan je de installatiemap verwijderen zoals Mi-Bo aangeeft en Video Easy 6.0 opnieuw installeren.