Ik vind het spijtig te moeten vernemen, dat u na vele jaren bent overgestapt naar een ander filmsoftwareprogramma. Hebt u ooit nog vragen over welke Magix Programma dan ook, dan verneem ik dat wel van u. Succes met het maken van mooie films.
Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2022 Met vriendelijke groet, Rob
Sinds de aanschaf van een Nieuwe Computer ben ik begonnen met Magix Pro en zijn kleinere broertje.
Maar elke keer weer betalen als het jaar om is.
Ik had er schoon genoeg van dus vandaar dat ik om me heen ging kijken en dus vond ik Davinci Resolve 17.
Nou het is een schitterend programma en nog gratis ook dus wat wil je nog meer.
Je kan ook het programma kopen en dan heet het Davinci Resolve 17 Studio maar tot nu toe kan je alle update"s krijgen ook als er een ander nummer voor komt.
Maar normaal hebben wij genoeg aan de gewone gratis versie.
Nou veel Montage plezier.
Trouwens ook Namens mij nog een Vrolijk Kerstfeest en de Beste Wensen voor 2022.
Dank u voor uw feedback. Wij nemen het zeer ter harte en geven het dienovereenkomstig door.
Wij willen u vragen de discussie te beperken tot MAGIX producten.
Als u hulp nodig heeft met onze software, plaats dan een bijdrage - inclusief alle belangrijke gegevens over uw hardware/software. De gebruikers en moderatoren zullen u graag helpen. U kunt ook een supportaanvraag indienen. Onze collega's zullen u graag helpen.
Bedankt👍 voor uw interventie. Ik ben het geheel eens met uw stellingnamen, dat dit een forum is waar Magix forumleden elkander helpen met allerlei soorten problemen die gerelateerd zijn aan Magix programma's.