Wij kunnen hiervandaan niet zien waar u de slideshow heb opgeslagen,
als u opslaan als heb gedaan wordt aangegeven waar het wordt neer gezet, heeft u opslaan gedaan dan zal het in Uw naam/user/Magix/fot enz.enz worden opgeslagen.
heeft u het op een externe harde schijf gezet en de letter is verwisseld zal u dit eerst terug moeten zetten.
opzoeken *de naam van het project* en u ziet waar het geparkeerd staat.
uw antwoord is ook logisch.start magix op en u wet waar het project staat.. open verkenner in MAgix en sleep het bestand naar de tijdlijn.als er een rondje achter staat kunt u het niet inladen staat er een vierkantje met streepjes wel.
Het programma geeft steeds aan dat er nog een project is gestart en als ik op dat venstertje klik gebeurt er niets.
Er zit totaal geen beweging in. Als ik het project naar de tijdlijn sleep geeft hij ook aan dat er al een project staat en dat is dus niet zo.
Nu probeerde ik een nieuw project te starten in de veronderstelling dat dat wel zou gaan. Maar nee. Nu geeft hij aan dat de foto’s niet te vinden zijn. Terwijl die heel gewoon in de map staan.
Spijkenisse is wel erg ver bij mij vandaan. Ik woon in Olterterp in Friesland.
Het is heel vervelend allemaal. Ik heb geen succes met Magix, ook al doordat ik de cursus zou volgen in Leeuwarden en daar voor niets kwam, omdat ik de enige cursist was en ze
vergeten waren me af te melden.
Het spijt me dat ik u zo vaak lastig moet vallen, maar alvast bedankt voor de moeite die u voor me doet.