Na een aantal vruchteloze pogingen Video Saver toch aan de praat gekregen! Uiteindelijk diverse keren op de Magix site moeten rondneuzen om de oplossing - lees: het programma draaiende te krijgen zoals door Magix wordt aangegeven.
Het doet mij deugd om te lezen, dat u de Magix USB video omzetter draaiende hebt weten te krijgen. Bedankt👍voor je positieve reactie, alleen ben ik zeer benieuwd over welke R.U.V versie u het hebt. Succes met het digitaliseren van uw opnames of videobanden.
Het klopt, dat het beter is om een Magix USB video omzetter rechtstreeks op een vrije USB poort van de computer aan te sluiten, dus het liefst zonder tussenkomst van een USB hub, tenzij deze USB hub een externe voeding heeft.
Met vriendelijke groet,
Rob (forum moderator)
Aanvulling op 09-10-2023 om 13:28 uur.
Voor de nieuwste Video Save! 2023 Plug & Play USB video omzetter hoeven ergeen drivers meer geïnstalleerd te worden, zoals voorheen bij de oudere Magix USB video omzetter. Om er toch zeker van te zijn dat de USB video omzetter door Windows 10 | 11 word herkend, is het aan te bevelen om de USB video omzetter rechtstreeks aan te sluiten op een vrije USB poort.
Proefondervindelijk, kunt u de nieuwste Video Save! 2023 Plug & Play USB video omzetter ook aansluiten via een USB hub met of zonder extra voeding. Dit heb ik zelf op twee uiteenlopende computers uitgetest.