Reacties

lucky_me schreef op 09.09.2011 om 07:15 uur

ik weet dat je die kan vinden in het menu bewerken-weergave bewegen-volgend lege veld.

mvg

Luc

magixagent schreef op 10.09.2011 om 10:16 uur

Uw verhaal gelezen, een snelle methode voor u , misschien weet U deze ook al,

zet het project in de storyboard modus, dan ziet u tussen a/b een dikke zwarte streep dit betaed dat er een zwart stukje tussen zit en kan u op deze zeer eenvoudige manier bewerken, als u aan het monteren bent altijd zorgen dat het hoefijzer( magneet) aangevinkt staat

succes,

RiViS schreef op 10.09.2011 om 19:38 uur

Hallo Dircxk,

Unknown betekent: onbekend, d.w.z. dat er nog geen sneltoets is toegekend voor deze aktie.

Dat kun je zelf doen, als volgt: Kies Bestand/ Instellingen/ Sneltoets (Ctrl + Shift + U), zoek nu in het grote scherm (scrollen) onder "Weergave bewegen" naar "Naar het volgende lege gedeelte" en klik daar op. Je ziet nu rechtsonder dat de sneltoets inderdaad Unknown is (dus nog onbekend).

Klik in het witte schermpje links onder "Nieuwe sneltoets". Toets nu een gewenste sneltoets, pas op: er zijn er al veel toegewezen. Toest b.v. Ctrl + Shift + Q, die verschijnt nu onder Sneltoets rechts. Klik Afsluiten. Deze combinatie wordt nu opgeslagen en is bruikbaar (ik heb het geprobeerd: het werkt).

groet,

Rijk