Ik vroeg mij af, nu de AVG hoogtij viert, of binnen Magix (VDL2019) een mogelijkheid bestaat om een onherkenbaar gemaakt gezicht te "volgen" als deze persoon zich in beeld verplaatst.
Hallo Geertjan, ja dat kan wel met een bijna doorzichtig vierkantje of een rondje of een zonnebril zoals ik zo juist een voorbeeldje heb gemaakt zie filmpje. Kies een sjabloontje uit de lijst effecten en dan naar Positie/grootte. in de film kan je nu steeds even verder en dan het vlakje of in dit geval een zonnebril steeds op de juiste plaats schuiven.
Mi-Bo, cjhharemaker en Bol, bedankt voor de snelle reactie en de tips.
Ik heb het nog niet geprobeerd maar als ik het goed lees dan gaat het volgen van een persoon de geblured is niet automatisch. Ik bedoel dat je de "onherkenbaarheid" aan de persoon vast kunt pinnen zodat deze hem/haar blijft volgen waar hij/zij zich daarna ook in het beeld bevindt. Het moet dus met de zelf aangebrachte keyframes gebeuren. Toch?
Beste Rob, Dat is een antwoord straight to the point. Daar is duidelijkheid troef ook dankzij het bijgevoegde filmpje Dank je wel Ik kan aan de slag met hoe heet het ook al weer................ juist ja monteren.