Reacties

mi-bo schreef op 19.01.2019 om 10:50 uur

@plagge

Beste Geertjan.

Dit is mogelijk via optie bleuren.., maar moet wel frame per frame wordrn aangevuld.

Hier is al verschillene keren op het Forum uitleg over gegeven.

Mvg

Michael

Kees-Haremaker schreef op 19.01.2019 om 11:08 uur

Hallo Geertjan, ja dat kan wel met een bijna doorzichtig vierkantje of een rondje of een zonnebril zoals ik zo juist een voorbeeldje heb gemaakt zie filmpje.
Kies een sjabloontje uit de lijst effecten en dan naar Positie/grootte.
in de film kan je nu steeds even verder en dan het vlakje of in dit geval een zonnebril steeds op de juiste plaats schuiven.




Mvg Kees

Bol schreef op 19.01.2019 om 11:16 uur

Hallo Geertjan

Zie deze twee topics:

  1. https://www.magix.info/nl/forum/masker-plaatsen-in-een-deel-van-het-beeld-in-magix-pro-x-2019--1220678/
  2. https://www.magix.info/nl/forum/bepaalde-delen-accentueren--1220437/

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 19.01.2019 om 14:34 uur

Mi-Bo, cjhharemaker en Bol, bedankt voor de snelle reactie en de tips.

Ik heb het nog niet geprobeerd maar als ik het goed lees dan gaat het volgen van een persoon de geblured is niet automatisch. Ik bedoel dat je de "onherkenbaarheid" aan de persoon vast kunt pinnen zodat deze hem/haar blijft volgen waar hij/zij zich daarna ook in het beeld bevindt. Het moet dus met de zelf aangebrachte keyframes gebeuren. Toch?

Groet, Geertjan

mi-bo schreef op 19.01.2019 om 15:24 uur

@plagge

Beste Geertjan.

Ja, dat heet monteren,door iemand te volgen moet dit frame voor frame gebeuren.

Veel montage plezier, lekker dan bezig zijn met Uw mooie hobby.

Mvg

Michael

Bol schreef op 19.01.2019 om 16:49 uur

Hallo Geertjan,

Het lijkt moeilijker dan het is, maar met een beetje oefenen kom jij er zeker nu ook wel weer uit. Zie ook het filmpje wat ik op YouTube heb gevonden.

Succes en een fijn weekend,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 19.01.2019 om 17:21 uur

Beste Rob, Dat is een antwoord straight to the point. Daar is duidelijkheid troef ook dankzij het bijgevoegde filmpje Dank je wel Ik kan aan de slag met hoe heet het ook al weer................ juist ja monteren.

Michael ook bedankt voor jouw inzet.

Groet, Geertjan en beiden een fijn weekend.

mi-bo schreef op 19.01.2019 om 17:41 uur

@plagge

Beste Geertjan.

Een goed bericht dat een aangeleverd YT filmpje voor U de oplossing is.

Met Monteren (Ned) bedoelde ik Editen(Engels).

Mvg

Michael

Bol schreef op 19.01.2019 om 18:00 uur

Hallo Geertjan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat de antwoorden en het gevonden YT filmpje, we jou weer verder opweg hebben kunnen helpen met het blurren.

Veel succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-