Ongewenste reclameregel

RBBN schreef op 12.08.2012 om 14:47 uur

Als ik een video monteer en copieer hem naar Facebook of YouTube dan krijg ik ongevraagd de tekst te zien: 

Created  with Magix Video deluxe 17 plus

Bij facebook is deze niet te verwijderen. Ik vind het niet gepast om ongevraagd deze regel mee te plaatsen met een video. Ik heb daar ook niet voor betaalt. Hoe kom ik ervan af?

Reacties

mi-bo schreef op 12.08.2012 om 15:56 uur

Op welke manier copieer U de bestanden naar deze organisaties.

gr

RBBN schreef op 13.08.2012 om 23:13 uur

Of ik exporteer rechtstreeks vanuit het programma, of ik exporteer de video eerst naar YouTube voordag ik hem naar facebook doorlink. Bij YouTube kan ik de regel: Created  with Magix Video deluxe 17 plus, bij de instellingen weg halen, maar als ik hem vervolgens embed bij facebook, komt die tekst weer terug.

Zie: https://www.facebook.com/rbbn010 Het bericht dat ik zaterdag plaatste.

mi-bo schreef op 14.08.2012 om 15:35 uur

Beste,
naar 2 filmpjes gekeken van lieveheersbeestje( zag wel 2 keer je naam verschijnen)van cocon( liep erg lang door in geen beelden zwart.), maar geen verwijzen naar vdl 17
gr

lucky_me schreef op 14.08.2012 om 16:40 uur

Beste RBBN

Ik keek naar een filmpje over de spinselmot. Helemaal geen reclame gezien.

Luc

RBBN schreef op 14.08.2012 om 18:40 uur

De reclame is niet in de video zelf te zien, maar op het bericht. Hij staat niet op de andere berichten omdat ik die via een omweg op YouTube heb gezet. Hij staat bij de video over de schorpioenvlieg van afgelopen zaterdag! Ik heb hier nooit problemen mee gehad, kon de tekst altijd verwijderen, maar de laatste weken niet meer.
Probeer het zelf maar eens?

lucky_me schreef op 14.08.2012 om 19:29 uur

je hebt gelijk en ik vind het ook niet erg klantvriendelijk om ongevraagd reclame mee te geven bij het gebruik van software waar voor betaald is. Een oplossing daarvoor heb ik evenwel niet .Anders vind ik het macro filmen van insekten een leuke en leerrijke hobby.

veel plezier er mee

Luc