Ongeldig serienummer - Vul aub een geldig serienummer in.

Steve-vanWeelij schreef op 24.10.2022 om 15:19 uur

Goedemiddag,

Tot twee maal toe heb ik via mijn muziekopleiding een serienummer ontvangen voor Magix Music Maker Plus edition, maar ontvang ook nu de foutmelding dat het serienummer niet geldig is.

Het serienummer is op de volgende manier opgebouwd: xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx (5 cijfers/letters gevolgd door een koppelteken x 4.

Reacties

mi-bo schreef op 24.10.2022 om 16:19 uur

@Steve-vanWeelij

Zet Achter de P eerst een 3- voor aan, misschien lukt het dan wel

Gr

Michael

Steve-vanWeelij schreef op 24.10.2022 om 17:33 uur

Dank voor je reactie Mi-bo. Helaas komt er in het serienummer geen P voor.

Ik heb het volgende gepoogd, maar dit werkt (natuurlijk) niet: P3-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx

mi-bo schreef op 24.10.2022 om 17:40 uur

@Steve-vanWeelij

Dank voor Uw feedback,

bij registreren staat een P(voorop)begin met 3 -xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx

Als dit niet werkt, stuur dan een mailtje naar infoservice@magix.net zij kunnen zien met toesturen van MXC nummer, wat in de Shop mail staat wat er niet goed gaat bij U.

Gr

Michael

Bol schreef op 24.10.2022 om 18:21 uur

@Steve-vanWeelij

Hallo Steve,

....Tot twee maal toe heb ik via mijn muziekopleiding een serienummer ontvangen voor Magix Music Maker Plus edition.... 

Welke versie Magix Music Maker hebt u op uw computer staan? Het laatste versienummer is: 31.0.1.13. Zie rechtsonder in de afbeelding. Bij het opstarten van MMM 31.0.1.13 kunt u direct zien welke geactiveerde Music Maker edities u hebt.

Natuurlijk kunt u een mailtje sturen naar Infoservice@magix.net maar ik heb het vermoeden dat u geen bestelnummer wat eindigt op MXC niet hebt. Want voor zover ik het kan beoordelen, hebt u het serienummer rechtstreeks van uw muziekopleiding (docent) gekregen. Daarom mijn advies om u probleem aan u docent voor te leggen.

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 24.10.2022, 18:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Steve-vanWeelij schreef op 24.10.2022 om 18:32 uur

@Steve-vanWeelij

Hallo Steve,

....Tot twee maal toe heb ik via mijn muziekopleiding een serienummer ontvangen voor Magix Music Maker Plus edition.... 

Welke versie Magix Music Maker hebt u op uw computer staan? Het laatste versienummer is: 31.0.1.13. Zie rechtsonder in de afbeelding. Bij het opstarten van MMM 31.0.1.13 kunt u direct zien welke geactiveerde Music Maker edities u hebt.

Natuurlijk kunt u een mailtje sturen naar Infoservice@magix.net maar ik heb het vermoeden dat u geen bestelnummer wat eindigt op MXC niet hebt. Want voor zover ik het kan beoordelen, hebt u het serienummer rechtstreeks van uw muziekopleiding (docent) gekregen. Daarom mijn advies om u probleem aan u docent voor te leggen.

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Beste,

Ik heb zowel via magix.com/redeem, als via Music Maker zelf het serienummer in proberen te vullen. Ik ben inmiddels bijna een maand bezig met mijn docent om deze software eindelijk aan te praat te krijgen, maar zij reageren vrijwel niet. Daarnaast heb ik nu voor een 2e keer een serienummer gekregen en die werkt ook niet.

Ik loop dus vast. Hoe ziet een serienummer er normaal gesproken uit?

Bol schreef op 24.10.2022 om 18:36 uur

@Steve-vanWeelij

Hallo Steve,

Zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-kan-ik-mijn-voucher-inwisselen--1584/

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.10.2022 om 18:51 uur

@Steve-vanWeelij

Hallo Steve,

Een aanvulling op uw vraag. Een serienummer ziet er bij een aankoop zo uit: P3-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.10.2022, 18:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.10.2022 om 19:26 uur

@Steve-vanWeelij

Hallo Steve,

Probeer dit eens:

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 24.10.2022 om 19:28 uur

@Steve-vanWeelij

Steve,

U heeft een voucher gekregen, als ik het goed heb begrepen

Ga naar

https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/80s-edition/

klik op winkelmandje

en vul hier bij vouch die van de docent is gekregen in

Dan wordt her geactiveerd, met toe sturing van serienummer

Sc6

Michael

Steve-vanWeelij schreef op 24.10.2022 om 21:28 uur

@Steve-vanWeelij

Steve,

U heeft een voucher gekregen, als ik het goed heb begrepen

Ga naar

https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/80s-edition/

klik op winkelmandje

en vul hier bij vouch die van de docent is gekregen in

Dan wordt her geactiveerd, met toe sturing van serienummer

Sc6

Michael

Hi Michael,

Dank je wel. Dit zou zomaar de oplossing kunnen zijn maar.. dat kan ik pas na volgende week checken. Music Maker is nu in de aanbieding en de website geeft aan dat ik geen voucher code meer in mag vullen omdat voucher + aanbieding niet toegestaan is.

mi-bo schreef op 24.10.2022 om 21:51 uur

@Steve-vanWeelij

Steve, dank voor Uw uitgebreide reactie.

Laten we zeggen even wachten tot volgende week, dan ziet men hier een reactie van U,

Gr

Michael

Steve-vanWeelij schreef op 28.10.2022 om 11:54 uur

Goedemiddag allen,

NHA heeft uiteindelijk een werkend serienummer toegestuurd (startende met P3) en nu is het probleem opgelost. Dank voor de reacties. Het probleem was dus echt 2x dat ik een niet werkend nummer toegestuurd kreeg.

Bol schreef op 28.10.2022 om 12:51 uur

@Steve-vanWeelij

Hallo Steve,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, dat NHA opleidingen u uiteindelijk wel een goed werkend P3-serienummer hebt toegestuurd. Ik wens u veel succes met uw muziekopleiding. Bedankt👍 voor deze terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.10.2022 om 15:41 uur

@Steve-vanWeelij

Dit is een positief bericht dat het probleem voor U is opgelost, met een nieuwe P3 serienummer, dank voor de oplossing voor U dit op het Forum te zetten.

Veel plezier met samen stellen van muziek projecten via cursus met het mooie product "Magix Music Maker Plus edition,"

Gr

Michael