om de 10 minuten loopt magix vast. ctrl alt delete zegt dat het niet meer reageert.

niekstarfish schreef op 28.11.2014 om 22:02 uur

ik ben al mijn niet-opgeslagen werk kwijt. zeer irritant. Eerst dacht ik dat het aan de lengte van mijn werk lag. maar nu loopt hij ook al vast bij 2 minuut editjes.
aan mijn computer ligt het niet want die is gloednieuw, magix is zo'n beetje het enige wat erop staat.

Ik gebruik MAGIX Video deluxe 2014 Plus.

Het irriteerd mij zo mateloos dat ik magix producten af zou willen raden af in de beschrijving bij elke video die volgt. Dus het zou  mooi zijn als het verholpen kon worden.

Groetjes.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 29.11.2014 om 21:49 uur

beste,

Om eerst maar even een antwoord te geven op je vraag dat je alles kwijt bent. Dit hoeft niet, omdat er om de 10 minuten een backup van je project wordt gemaakt. Om een backup te kunnen laden ga naar: Bestand / backup project laden of met de sneltoetsen Ctrl+Shift+O. Kies dan een bestand met "naam_bak?.mv_".

Dat het niet aan je computer kan liggen is ook betrekkelijk. Meestal is het voor ca. 90%een software of een gebruikersfout. Wat je zou kunnen proberen is om alles op de standaardwaarde terug te zetten. Ga naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten naar standaarwaarden

Ook kan het zijn dat het register vervuild is. Download het het gratis schoonmaakprogramma Glary Utility.

Ik weet niet of je de DVD of de Downloadversie heeft, Als je de DVD bezit leg deze dan in de dvd-lade en kies voor herstel. Als dat allemaal niet helpt, deínstalleer en installeer VDL 2014 dan opnieuw.

Succes,

Rob

Ps. je kan de backuptijd zelf instellen: Druk op "Y". Klik op het tabblad "systeem"  verander de tijd in Automatisch opslaan. Verander deze b.v. in 5 min