Notification after upgradew to "Magic Video the luxe plus 2022"

Pierre-Drenthen schreef op 14.11.2021 om 13:12 uur

Na upgrading naar Magix Video de lux (2022) Plus worden videobeelden niet meer weergegeven. Bij de vorige versie werkte het programma wel.Kan het zijn dat de vidokaart GEFORCE GTX 660 nu te kort schiet??

Reacties

Bol schreef op 14.11.2021 om 13:22 uur

@Pierre-Drenthen

Hallo Pierre,

Zie: Geen beeld, wel geluid in Video Deluxe 2022 / Video Pro X13

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 14.11.2021 om 13:50 uur

@Pierre-Drenthen

Beste Pierre.

Momenteel al een poosje op lokatie met een I7 laptop met een NVIDIA 560 videokaart, kan zonder problemen bestanden die met mob 4K zijn opgenomen, beeld en geluid inladen en bewerken.

Is U pc wel up to date, bv.de grafische (video)kaart.

Alles bij mij wordt gewoon, ingeladen zoals het programma standaard aangeeft, geen veranderingen via Y toets import/export, hardwareversnelling

Sc6

Blijf gezond

 

M.vr.gr

Michael

 

mi-bo schreef op 14.11.2021 om 14:27 uur

@Pierre-Drenthen

Beste Piere,

even een reactie vanuit Internet cafe, waar ik genoeg Wi-Fi heb

dit is zoals het bij mijn laptop staat : dit is nog minder dan U heeft

en dit is opgenomenmp4 beeld en geluid, zie :

dit is geen MVDL 2022 probleem volgens mij

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Pierre-Drenthen schreef op 16.11.2021 om 11:38 uur

Kan gemaakte film met MVDL 2022 programma niet in MP4 wegschrijven. Dit deed de filmversie voor upgrade ook niet, maar heb toen MPEG-4Full codec upgrade via Magix shop gekocht. Na activering werkte het wegschrijven. Nu werkt het wegschrijven weer niet. Op welke manier zou ik de activeringscode vd Mpeg4 codec opnieuw activeren. Via help optie in MVSL 2022 gaat niet. Hoe dan wel??

M.vr.gr Pierre Drenthen

Bol schreef op 16.11.2021 om 11:56 uur

@Pierre-Drenthen

Hallo Pierre,

U hebt tijdens het gebruik van VDL 2021 MPEG-4Full (MainConcept) aangeschaft. Het Mainconcept kunt u in VDL 2022 niet meer activeren, omdat deze niet meer wordt meegeleverd met VDL 2022.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.11.2021, 11:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.11.2021 om 13:00 uur

@Pierre-Drenthen

Hallo Pierre, hebt u het al geprobeerd op uw project als volgt te exporteren:

  • ga naar: Bestand / Programma-instellingen / Programma (sneltoets 'Y")
  • klik op het tabblad Apparaatopties
  • zet de de videomodus bij Export op: Microsoft WARP device
  • Probeer het nu nog eens

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.11.2021 om 13:11 uur

@Pierre-Drenthen

Beste Pierre.

U schrijft wel wat voor grafische (video)kaart U heeft maar nergens is te lezen hoeveel bewerking geheugen U heeft is dit 8 Gb of minder, zal een optie zijn dit via geheugen strip(bankje) dit uit te breiden.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (1ste Dutch Forum Moderator sinds 2008)

Pierre-Drenthen schreef op 16.11.2021 om 16:05 uur

Films exporteren met videomodus instelling bij Export op: Microsoft WARP device werkt ook niet, net als bij instelling CPU. Vraag me af of er toch een externe MPEG-4 codec moet worden gekocht bij de Magix shop. Of is deze te downloaden via internet en welke dan. Of zou MVDP (2022) normaal gesproken MP4 films moeten kunnen wegschrijven. Graag reaktie. Pierre Drenthen.

mi-bo schreef op 16.11.2021 om 16:17 uur

@Pierre-Drenthen

Beste Pierre.

Zoals U op 14.11.2021 om 14.27 uur kunt zien hier staan de instellingen(standaard)(zie filmpje als mp4 geëxporteerd)

Is dit zonder probleem te realiseren.

Zoals 16.11.201 om 13.11 uur is gevraagd, misschien een tekort aangeheugen.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 16.11.2021 om 18:12 uur

@Pierre-Drenthen

Hallo Pierre,

Als u in VDL 2020 / 2021 via Bestand / Film exporteren / Video als MPEG-4... kon doen, dan moet dat eigenlijk nu ook in VDL 2022 kunnen.

Op de vraag of er toch een externe MPEG-4 codec moet worden gekocht bij de Magix shop, is mijn antwoord "Nee". Deze MPEG-codex kon / moest aangeschaft worden ad. €4,99, als u gebruik ging maken van het MainConcept. In VDL 2022 wordt deze niet meer meegeleverd, zoals ik reeds in een van antwoorden aangaf.

U hebt een filmproject aangemaakt en op de tijdlijn van VDL 2022 speelt deze goed af, dan moet deze gewoon geëxporteerd kunnen worden.

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties.

Laatst gewijzigd door Bol op 16.11.2021, 20:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-