nieuwe upgrade

Liwy schreef op 27.09.2017 om 11:43 uur

Ik heb zojuist melding gekregen van een nieuwe upgrade wat ik ook uitgevoerd heb maar op het eerste zicht heb ik i.p.v. meer mogelijkheden er nu een pak minder.

Nu zie ik maar 31 overgangen mogelijk ( waarvan eerlijk gezegd er verschillende toch niet te gebruiken zijn in een deftige film).

Vroeger waren er toch meer of heb ik het verkeerd voor?

Ik zie ook niet wat er in feite verbeterd is, of doe ik iets verkeerd?

Willy

Reacties

RiViS schreef op 27.09.2017 om 11:48 uur

Hallo Willy,

Bij die nieuwe upgrade moet je ook weer opnieuw de extra gratis software downloaden en installeren via Hulp/ Extra inhoud installeren.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 27.09.2017 om 14:01 uur

Hallo Willy,

Een vraagje, met welk VDL pakket werkt je? Is dit bv. VDL 2016 of VDL 365 versie 17.0.1.130

Groet,

Rob

PS. ik heb in je historie gezien dat je reeds met VDL 365 (2017) werkt en dat je deze nu geüpdatet heeft naar VDL 365 (2018). zie afbeelding. (Het bovenstaand gegeven antwoord is dus correct)

Liwy schreef op 27.09.2017 om 14:14 uur

Dag Rob, ik heb dat reeds in een vorige topic vermeld, maar ik zie door de bomen soms het bos niet meer, het lijkt op het tweede maar ik zie nergens VDL 365 staan.

Wat ik aflees is: Magix Video deluxe Premium versie 17.0.1.130 (UDP3)

Voormalige gebruiker schreef op 27.09.2017 om 14:21 uur

Hallo Willy,

Het kan kloppen dat je nergens 365 ziet staan. Magix brengt nu VDL programma's uit zonder jaartal, echter met een update garantie na 365 dagen. Het is voor ons als forumleden ook niet duidelijk hoe hiermee om te gaan. Het beste zou zijn VDL + versienummer

Groet,

Rob

Ps. Bij elke nieuwe topic is het verstandig om toch even het pakket te vermelden waaronder je werkt. Soms is ook wijs om het besturingssysteem en PC configuratie te vermelden. Wij als forumleden kunnen niet alles onthouden.