Nieuwe pc en upgrade

Jim2123 schreef op 17.07.2013 om 12:33 uur

Ik wil Magix op mijn nieuwe pc installeren.

Ik wil nu ook de upgrade kopen Video Deluxe 2013 plus.

Kan ik gewoon de upgrade nemen of moet ik eerst mijn allereertse installatie opnieuw doen. al hetgeen wat ik na mijn eertse installatie heb gekocht zijn up-grades.

Ben hier een leek mee dus als men uitleg heeft graag op een niet te technische manier.

Sorry

Reacties

magixagent schreef op 17.07.2013 om 12:49 uur

Beste,
MAGIX werkt niet met upgrade, elk pakket dat nieuw uitkomt is een volledig pakket en wordt upgrade genoemd.  voor de gebruikers die al een MAGIX vdl pakket hebben, ook stuurt MAGIX regelmatig naar geregistreerde gebruikers een mail als er een nieuw pakket op de markt komt dat zij dit voor een speciale aanbieding kunnen kopen.
het MAGIX product  is Windows gevoelig, oude pakketten werken niet onder nieuwe Windows versies,
nieuwe pakketten wel en kunnen ook werken onder wat oudere Windows versies,
succes.

Jim2123 schreef op 17.07.2013 om 13:59 uur

Ok dank voor je snelle reactie agent

dus dan maar aanschaffen en installeren vandaag

magixagent schreef op 17.07.2013 om 14:05 uur

Beste, als U dit online gaat bestellen vergeet dan niet via help extra programma's te uploaden, bol.com heeft ook vaak aanbiedingen

succes met het mooie MAGIX product.

Jim2123 schreef op 17.07.2013 om 14:25 uur

Ok agent, ik snap alleen niet dat je nu een gratis ?? iets krijgt bij 2013 + krijg je Foto manager MX Deluxe .... terwijl je al een vervanger hebt namelijk MAGIX Foto Manager 12 Deluxe 

Ik snap je opmerking over bol.com even niet?

magixagent schreef op 17.07.2013 om 14:32 uur

U kunt bij MAGIX.com iets bestellen , of bij de detaillist, of bij bol.com.( vaak aanbiedingen en morgen al in huis). de extra pakketten zijn jubileum pakketten.

gr

Jim2123 schreef op 17.07.2013 om 16:30 uur

Dat is waar, heb inderdaad even gekeken bij de bolle

Maar daar is het net even geen aanbieding

Bedankt voor je hulp in ieder geval