nieuwe bug rev 23.01.192 invoegen getrimde clip in storyboard modus.

kees.hubregtse schreef op 01.01.2024 om 18:14 uur

Als ik een getrimde clip vanuit het preview venstern als laatste clip wil toevoegen in mijn scene overzicht , wordt deze automatisch als voorlaatste toegevoegd , dit gebeurd ook in storyboard modus.Het invoegen van een getrimde clip als laatste in de tijdlijnmodus werkt correct.

Kan iemand dit probleem reproduceren.

Met vriendelijke groet,

Kees

Reacties

Bol schreef op 01.01.2024 om 23:27 uur

@kees.hubregtse

Hallo Kees,

Uw probleem heb ik kunnen reproduceren. Als ik ook een getrimde clip als laatste wilt toevoegen, dan werkt dit in tijdlijnmodus zoals het behoort. Maar in de storyboard- of scene overzicht modus niet!! Dit zou kunnen duiden op een bug. Dit zou u kunnen melden aan Magix Support door een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net

Totdat deze bug is / wordt gerepareerd , zo u deze snelle workaround kunnen toepassen. Doe nu het volgende:

  • Maak een getrimde clip
  • i.p.v. dat u het uit het previewscherm sleept, klik u nu op het "+" teken of op de sneltoets "1"
  • Nu wordt uw getrimde clip als laatste geplaatst in zowel de storyboardmodus als in de scene overzicht modus

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 01.01.2024, 23:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-